Ik geef toe. Ookecht- “Culinair geweten”
Blijft het nog 14 dagen prijzenslag?
De combinatie ‘trustlevel-3 for live’ en een titel. Die combi lokt uit tot ‘unbeatable’ of ‘invincible’ . El Imbatido lijkt me ook wel wat.
Voor de moderators: ik zou me bij TL-3 for live uiteraard wel keurig gedragen.
Wil je echt een titel ‘voor altijd’ met spelfouten?
Bij voorkeur
Hoe leuk zou het zijn als je als prijs een titel voor iemand anders mag verzinnen die dan verplicht bij betreffend lid wordt toegevoegd?
Henk2404 Dacia rules
Edit: we hebben er een topic over.
https://www.horlogeforum.nl/t/welke-titel-zou-je-kiezen/295680
@Schoen schrijf je nog even mee…
@taaiewillem stelt een nieuwe Invicta 1953 ter beschikking! Super ook. Dank Willem
@WristCandy een mooie Panarai bodywarmer
Ook een mooi cadeau!
Nou, daar gaan je inschrijvingen. Van 300 terug naar 140.
Ja super.
Hey @Jurk.
Mijn vrouw is Opticien en heeft brillendoekjes die ze wel ter beschikking wil stellen. Zelf wil ik wel paperclips vouwen tot watchstands en ik heb hier ook nog een oude fiets staan die, na wat liefde, best nog even mee kan.
Alles voor het goede doel!
Maar alle gekheid op een stokje, we gaan er toch niet het @25tien prijzencircus van maken?
En wat nu als @Barboendel een brute wijzerplaat in zou maken? Misschien kunnen we dat wel fixen
Wat is dat? Ik heb dat gemist. Had wel het idee dat een groot deel van de leden blij zou zijn met een nieuwe Invicta 1953. De actie was toen een groot succes.
Zolang die maar niets met de uitlevering van doen heeft.
Johan deed toen de HFLE. (Tip om eens terug te lezen, hilarisch verhaal. Was een beetje de strip van die tijd, zonder tekeningen)
En middels stretchgoals was hij, bij wijze van spreken, zijn schuur aan het leegruimen
Nu we dat vastgesteld hebben, wat stel je zelf beschikbaar?
Kom op jongens, niet zo zuur. Ik vind het leuk wat mensen allemaal bijdragen.
Niks dus, helder.
Dit dus
Ah. Duidelijk.
Nou het is geenzins de bedoeling die kant op te gaan. Uiteindelijk zullen we een heel mooi prijzenpakket hebben.
- Het montblanc horloge van @SuperC , waarbij ik aan heb gevraagd of de winnaar hem ook tegen een goedkopere mag ruilen. Jaap zei dat dit aan de winnaar was.
- Snelle planga van @lasteraar
- Rolex goodies en pouches van Crownguard
- Mont Blanc pen van @HorloG
- Brunmontagne van @Brunmontagne
- TL 3 for life en titel naar keuze.
- enz…
Prima pakket lijkt mij al!
Haha als ik een euro kreeg voor elke keer als iemand dit zegt.
Mijn god zeg, ik maak alleen middels een geintje kenbaar dat we, in mijn ogen, te veel stretch goals niet zouden moeten willen.
Dat is niet meteen zuur. Niet zo’n lange tenen hebben
Zeker, dit is dikke prima. Zou het zo laten. De 300 is al bereikt!