Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Wil je weer alles voor jezelf houden? :wink:

1 like

Wat ben je toch romantisch :heart_eyes:

3 likes

Wat een super actie :heart_eyes:. Ben sowieso benieuwd naar alle strips want heb er toch een paar gemist.

2 likes

Welke gemeente eigenlijk?

Ik dacht dat je in de laatste strip alle 300 mensen ging tekenen die zich ingeschreven hebben…:slight_smile:

5 likes

Het is zeker in mij opgekomen. Heel even.

16 likes

Moet ik een foto aanleveren die mij goed doet uitkomen ? :rofl:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Op mijn werk hanteren ze daar een leuke spreuk voor:

“Als we jou niet hadden, dan hadden we misschien een andere, veel beter en veel leuker!”

3 likes

Wat een gezelligheid daar :joy::joy:

1 like

Ach, gewoon wat gekkigheid op het werk, moet kunnen. Maar het geeft wel aan, dat iedereen misbaar is, maar dat je toch nog steeds welkom bent. Maar dat zeggen we ook tegen onze directeur, dus wat dat betreft is het wel gezellig daar…
Maar ik werk er al meer dan 20 jaar, en daarmee ben ik daar niet de langst werkende in het bedrijf… Weinig verloop daar, dat zegt wel iets. En het is heus niet, dat ik elders geen werk kan vinden.

4 likes

Ja weinig mensen daar met enige ambitie. :drum:

1 like

Dat hoeft niet waar te zijn! Als je werkgever er voor open staat, om je te laten groeien en training te nemen, hoeft dat niet per sé een gebrek aan ambitie te zijn. Als de rest dan ook nog klopt, hoef je niet altijd een reden te hebben om van werkgever te veranderen. Ook die werkgevers zijn er tegenwoordig nog…

3 likes

Oh shit je gaat er serieus op in :see_no_evil:

4 likes

Wat had je dan verwacht? Dat ik mijn werkgever laat vallen? Loyaliteit is schijnbaar een schaars goed tegenwoordig…

2 likes

Ok heren, tis weer leuk geweest

2 likes

Werk jij voor je vrouw ?

Mijn schoonmoeder heeft nog geen kinderen, dus ik zou het niet weten…

2 likes

22 likes

:joy:

1 like