Inschrijving Magrette "Try-it-on" Tour

Het is dan eindelijk zo ver. De officiele inschrijving voor de Magrette Moana Pacific Chronograph PVD “Try-it-on” Tour is geopend.

In het vorige topic hebben al een aantal mensen zich aangemeld. Ik heb echter wel nog wat meer info nodig. Wil iedereen die zich aan wil melden de volgende gegevens doormailen naar magrettetryitontour@gmail.com.

  • Forumnaam
  • Voornaam en Achternaam
  • Adres
  • Eventueel een mogelijk secundaire plaats van overdracht (werk oid)
  • Telefoonnummer
  • Vakantiedata of andere data waar het niet schikt (indien van toepassing)
    (Alle data wordt vertrouwelijk behandeld en wordt vernietigd na afloop van de tour)

Het maximum aantal deelnemers is normaal gezien 20.

Hieronder is de (als het goed is altijd uptodate) inschrijflijst:

Op dit ogenblik is deze nog op volgorde van inschrijven.

Nog even de regels zoals Stephan ze in het vorige topic noemde :

  • Jullie hebben de kans om ongeveer 1 week een Magrette horloge te dragen en er een mening over te vormen.
  • Na die periode zorg je zelf dat het horloge bij de volgende tour-deelnemer terecht komt (risico is voor verzender, aangetekend in NL is 7,99 en als er dan iets misgaat neem ik de schade voor mijn rekening). Face-to-face mag ook en is waarschijnlijk leuker…
  • Enige verplichting is om minimaal twee foto’s te plaatsen in een speciale thread hier en je ervaringen te delen. Een foto op de magrette facebook page wordt zeer gewaardeerd trouwens.
  • Aan het einde gaat het horloge weer terug naar mij en wellicht kunnen we deze dan weer veilen voor Kika.
  • Het horloge komt met de standaard Magrette band en iets moois van DStrap.Waarschijnlijk in een stevige Pelicase zodat niemand kan zeggen dat het aan de slechte verpakking lag…

Groeten,

Sven

Mailtje gestuurd(tu)(tu)

Info verstuurd (tu)

Traveller69 Schreef:

Info verstuurd (tu)

Ich auch!

Same here

Top, leuk dit! Mijn gegevens zijn ook verstuurd (tu)

Info verstuurd!

Video voor het idee:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=bKXIMkJ_AOg&feature=youtu.be[/video]

En nog een van de achterzijde:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=X6uqj_VazRk[/video]

Super, ik zie er nu al naar uit!!

Mail verstuurd:)

Ik hoop dat het mogelijk qua locaties van de deelnemers om alle overdrachten face-to-face te doen. Uiteraard onder het genot van een kopje koffie o.i.d.

Traveller69 Schreef:

Ik hoop dat het mogelijk qua locaties van de
deelnemers om alle overdrachten face-to-face te
doen. Uiteraard onder het genot van een kopje
koffie o.i.d.

Er zitten op het ogenblik nog wat gaten tussen de deelnemers, maar ik heb nog niet alle gegevens binnen. Ik wil inderdaad wel een zo optimaal mogelijke route bepalen.

info verstuurd

Of toch deze doen? Eigenlijk nog mooier IMHO.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=5__Ykz6qRXo&feature=plcp[/video]

stevo Schreef:

Of toch deze doen? Eigenlijk nog mooier IMHO.

Ik heb liever de stalen. Liefst ook met een stalen band er bij om te proberen!

Sam here! Bring it on!(tu)(tu)(tu)(tu):D:~X(

Als ik hem nu zou kopen zou ik waarschijnlijk ook voor de stalen gaan, maar misschien is het juist daarom wel leuker om de PVD te testen.

Groeten,
Sven

Mail gestuurd

Heb inmiddels mijn gegevens verstuurd. En ga absoluut voor de eerste! Mer stalen band zou mooi zijn overigens!