inside a casio G shock

Zit een beetje te googlen voor een horloge voor mijn werk. Moet waterdicht, tegen vuil kunnen, tegen stoten en trillen kunnen maw bijna bulletproof.
Ik vind de GWG-100-1A3ER erg mooi voor mijn doel.
De extras op de GWG-1000 zal ik nooit gebruiken , het saffier glas is wel mooi maar niet het prijsverschil waard.Enfin zag een filmpje op YouTube hoe dit horloge uit elkaar werd gehaald……


Het idee voor dit horloge is nog niet zo gek want mijn iPhone X zit ook in een bulletproof case anders was die ook allang kapot. Ik zat eerst te denken aan een zwaar duikershorloge ( ecozilla) maar toch vermoed ik dat een g schock sterker is voor zwaar gebruik ? Wat zijn jullie ervaringen met een G-Schock?
1 like

Niets is sterker dan een gshock vermoed ik zo :stuck_out_tongue:. Een ander voordeel is dat van veel modellen de onderdelen los verkrijgbaar zijn, mocht er iets sneuvelen.

2 likes

Ik denk ook dat de G-Shock een van de sterkste maar vooral betrouwbaarste horloges op de markt zijn. Ze worden niet voor niets door zoveel professionals wereldwijd gebruikt.

2 likes

Als er iets gebeurt waardoor je Gshock breekt of stuk gaat, is er een grote kans dat het jou eerder al heeft gebroken. Ze zijn in mijn ervaring heel betrouwbaar.

1 like

Uitermate geschikt voor jouw doel, ik heb er 1 die ik al 18 jaar heb, af en toe een nieuwe batterij en klaar.
Ik heb ik nog een Mudmaster voor zon, zee, strand, vakantie erbij, even afspoelen is het enige onderhoud

2 likes

G-shock, niet meer nadenken. Gewoon kopen, prima spul.

1 like

Thanks voor alle reply’s !!!