InspectorClouseau

Prettige communicatie, vlotte betaling en een no-nonsense knaldeal. Dikke prima, en daarom de maximale score van vijf gamba’s! :shrimp::shrimp::shrimp::shrimp::shrimp:

2 likes

Seiko bandje van overgenomen. Fijne kerel en alles netjes zoals afgesproken. :slight_smile:

1 like

Mooie Seiko overgenomen, prima verlopen!

1 like

Een prachtige Squale is gearriveerd. En wat voor één! Helemaal blij ermee :partying_face:
Ohja… En @InspectorClouseau is snel met reageren, prettig in de communicatie en verzendt nog vlot ook. Niks te klagen en dus een welgemeende :+1:

1 like

Deze week mijn eerste forumaankoop mogen doen en dientengevolge hierbij dan ook mijn eerste feedback. En met groot plezier, want ik heb een prachtige Smiths Navigator over mogen nemen van forumlid @InspectorClouseau Zeer vriendelijk persoon, horloge zoals omschreven, goed verpakt en snel verzonden. Ik ben er eg blij mee en zou zeker weer een horloge van deze inspecteur kopen! Dank voor de leuke deal! :blush:

1 like

Onlangs een leuke Seiko overgenomen van @InspectorClouseau. Soepel contact en een vlotte deal. Kortom een aanrader!

:star::star::star::star::star:

1 like