Inspiratie 5000€

Hela?

Helapidaka. Had je hem zelf maar moeten posten, hij was te leuk om te laten liggen.

Fair enough.

1 like

Conclusie: een mooie allrounder erbij en je hebt een mooie veelzijdige collectie.

Omega Aqua terra 38mm.:heart_eyes:

6 likes

Ik zou ook voor de optie van @Fate_Amenable_To_Change to change gaan. Hou je ook nog flink wat geld over en te krijgen in diverse kleuren.

Heb zelf de signallweiss incoming.

4 likes

Heee! Eindelijk! Daar hadden we het lang geleden al over. Kogel door de kerk… gefeliciteerd!

1 like

Thanks. Gelukkig geen ‘half jaar levertijd’ zoals de site van Nomos al een tijdje aangeeft. Wel gelijk op de blauwe band besteld. Vind de standaard band van de signallweiss niet mooi

U heeft wat gemist geloof ik

:upside_down_face:

Je hebt datejusts en datejusts hè. Met jouw budget kan je voor een 4 of 5 digit gaan. Een 1601 of een 16234 is nogal een verschil volgens mij. Ik zou het wel weten :wink:.

4 likes

Dit zijn tegenwoordig ook niet meer “bang for buck”… Die zijn helemaal overpriced.

Die Zenith op het eind op rubber :thinking:

1 like

Iets wat niet “algemeen” is:

F-43 Triple-GMT

Kenissi GMT uurwerk
Titanium

4 likes

Tov een “instap Rolex”?

Let’s agree to disagree…

1 like

Dresswatch: check
Duiker: check
Chronograaf? (Tag Heuer Monaco (blauw) )

Uiteraard moet je niet van elk een type hebben in een collectie, zag het eerder als een logische redenering

Als je echt inspiratieloos bent, zou ik nog even wachten. Is een teken volgens mij.

1 like

13 likes

Mooi ding zeg. Het woord Defy erop had niet gehoeven van mij. Maar is die 5k?

Bijna…

2 likes

Dat defy staat er alleen op bij foto’s van de eerste exemplaren, daarna staat het er niet meer op.

4 likes

Ook in sekeleton versie.
Beide versies zijn niet meer leverbaar (op dit moment?) via de Zenith website maar zeker nog her en der nieuw te vinden. Het is zoveel mooier dan een OP en ik heb niets tegen Rolex hoor, ik houd ook van mijn Sub C. En de Defy heeft wel die Gerald Genta vibe zoals een PP Nautilus…

5 likes

Correct was alleen bij de prototypes die voor reviews gebruikt zijn!

1 like

Met stip omhoog op mijn wishlist. Ik kende deze niet, maar wel erg cool in deze kleur. Prijs is redelijk.

Thanks, veel cleaner en rustiger zonder tekst. Nog weer verder omhoog op m’n wishlist…

1 like

Dan wel ook met die titanium band. Zo mooi :heart_eyes: