Vooropgesteld dat ik geen bandenwisselaar ben, en de voorkeur geef aan stalen banden. Nu heb ik een duiker onderweg met lichtblauwe wijzerplaat en stalen kast. De stock band is zwart met leren binnenzijde (comfort?).
Omdat ik daar geen ervaring mee heb, ben ik op zoek naar een:
band of nato die hierbij past
breedte 22 mm
waterbestendig
quickrelease
geen rubber
graag ook merk en model noemen, aangezien ik op dit front nooit wat heb gekocht.
Was ook een van de opties die ik overwoog. Ik vond nato’s altijd afbreuk doen aan horloges, maar dit is wellicht een mooie kandidaat om uit te proberen. Zijn er nog sites voor nato aan te bevelen?
Een oranje 3-rings zulu strap lijkt me wel mooi staan. Lekker zomers en oranje past goed bij blauw
Zo’n zulu is één lange strap, dus niet zoals bij een nato een extra strook onder de kast langs.
Gewoon via ebay. “3 ring zulu orange” in de meeste gevallen kan je kleur en breedte maat kiezen als je het artikel aangeklikt heb.
WoW, kijk eens wat een kennis hier! Dank aan allen!
Blauw-oranje was voor mij niet voor de hand liggend, maar is een goede tip!
Ook mesh hou ik ff in mijn hoofd, goed idee.
En de Hirsch Performance ga ik nog naar kijken.
Ik ga sowieso plaatjes hier neerzetten van een of meerdere bandjes die ik ervoor ga kopen.
Ik heb hem ook vooral voor de looks en WR. Specs zijn niet super, maar hey, ‘t is een budgetklokje.
Goed idee. Maar ik waarschuw je: hiervan gaat hij niet rentenieren
Ja mooi.
Ik had ook nog even bij Erika Original gekeken, want dat vind ik gewoon eenlekkerwijf klinken. Maar om nu voor een stukkie kunststof met wat ijzerwaren met een produktieprijs van max €10 een schamele € 75 neer te tellen, gaat me wat ver voor dit budgetklokje.
Die Erika heeft ‘t goed bekeken, mooi businessmodel.