Daar ben ik weer. Het begint een beetje helderder te worden wat ik graag zou willen en momenteel neig ik het meest naar de Airain type 20 re-issue. Deze dus:
Ik zou geen moment twijfelen. Geweldig toch het origineel
Ik weet niets van het merk maar misschien is het nog leuk om uit te zoeken wat voor bandjes er vroeger op zaten. Ik denk inderdaad geen Croco zoals op deze.
Ik vind de Airain reissue trouwens ook erg mooi. Als je voor een originele gaat, zou ik wel een mooier exemplaar zoeken dan degene die je laat zien. Je kunt ook naar een van de andere merken kijken, zoals Dodane. Mijn ex (geen beste foto, sorry):
Neuh, die Santos is in 1904 voor een vliegenier gemaakt door ome Cartier. Zeker de OG Dumont versie is in mijn ogen nog correct ook. Han liet een foto zien van de moderne bezel die in de bracelet over loopt. Ik spuug daar op, dat soort innovaties. Straks gaan ze het nog verwarren met een sporthorloge met geĂŻntegreerde band, zeg.
Die nieuwe Airain Type21 is echt fantastisch. Ik hou niet van pre-order maar zodra hij echt uit is zou die er best eens kunnen komen. Zou zeker mijn keus zijn!