Inspiratie gezocht voor een vakantiehorloge met oranje wijzerplaat

Het is de Citizen NJ0128-80
Als het goed is ruim binnen budget te vinden.

7 likes

De Citizen Promaster NY0120-01ZE Marine misschien?

€215,- Geen saffier helaas.

Al overwogen om een oranje rubberen strap op een duiker met witte of zwarte wijzerplaat te zetten? Als je het oranje zat bent kun je met een bandenswap de hele uitstraling aanpassen.

7 likes

Wel gaaf hoor,met die indices

Ik heb een Pagani Doxa gekocht voor aankomende vakantie naar Zuid-Frankrijk met het gezin. Waarom dit horloge? Als ik voor een Seiko zou gaan, zou ik mij toch druk maken om het maken van krasjes enzo. De Pagani heeft een Seiko uurwerk. Vind het belangrijk dat het een goed uurwerk heeft. Verder ben ik tevreden over de kwaliteit. Massieve endlinks, massieve kast en een diep oranje wijzerplaat:

(Polsmaat is 16,8 cm)

4 likes

Super vakantie beater, tot 200m waterdicht, draagt goed en is vriendelijk voor de portemonnee.

https://amzn.eu/d/fv0lLyu

3 likes

Hij is al genoemd, maar nu even een met een foto van om de pols. Dan ziet het horloge er namelijk veel beter uit.

8 likes

Oké even “out-of-the-box” hoor. :wink: Het is niet oranje, maar wel een erg tof vakantiehorloge.

Ik zou hier eens naar gaan kijken.

1 like

Hmmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Luminox heeft er 1.

1 like

Een oranje plaat combineert alleen goed met een zwembroek maar voor de rest niet - wat dacht je van iets zwarts met een oranje tropic of isofrane?

Of blauw met oranje, ook leuk:

4 likes

Dank je, maar ik ben niet zo van de oranje banden.

Mijn favorieten tot nu toe zijn eigenlijk de Oriënt en de Citizen :+1:

2 likes

De oranje Samurai heeft ook een mooie matte plaat, ik kocht die destijds voor minder dan 350,- maar weet niet of die nog beschikbaar is.

3 likes

Geen duiker, wel oranje.

3 likes

Ongeneerde clomage van Seestern, gekospireerd door de Doxa Sub600t. Origineel? Absoluut niet. Maar draagt heerlijk met de betrouwbare NH35. Voor rond de €120-140 te koop bij Ome Ali, zowel met stalen bezel als deze zwarte keramische. Wordt geleverd met een solide stalen band die Seiko nooit zou durven leveren onder de 1000, maar draag 'm zelf het liefste op een FKM waffle of ISOfrane-esque rubber (tevens van Ali).

2 likes

Heel het topic doorlopen om te zien of iemand die Tsuyosa al had voorgesteld. Ik had al een link naar bol.com klaar en alles.

Wel geen duiker natuurlijk…

2 likes

@XXoF Heb je al een keuze kunnen maken?

Nog niet.

Stiekem hoop ik dat ik nog ergens een nette SKX011 kan vinden.

1 like

Next best thing is misschien de voorloper van de skx 013, de 4205 en qua afmeting ook 38mm

3 likes

Citizen NY0120-01ZE…

…of AW1765-88X

3 likes

1 like