Inspiratie gezocht voor een vakantiehorloge met oranje wijzerplaat

Aangezien mijn zoektocht naar een Seiko SKX011 nog niet veel vruchten afwerpt ben ik op zoek naar ideeën voor een ander horloge met oranje wijzerplaat wat mee kan op vakantie.

Liefst een duiker, niet al te duur (max. €350), geen sunburst plaat, en leverbaar binnen NL.

Suggesties?

Alvast bedankt!!!

4 likes

Dit :star_struck:

was toch wel de eerste die bij mij opkwam.
De nieuwere versie met 310, ekkies mooi binnen je budget.
Seiko 5 Sports SRPD59K1 Horloge • EAN: 4954628232144 • Horloge.nl

5 likes

Dit is een Special Edition .
Geen duiker, maar slechts geschikt voor
100 meter diepte.

1 like

Ceramic bezel.
Saffier glas rondom.
20 bar .
Geschroefde kroon.
Sweeping seconds met 262 khz.
Prijs rond de €300.
Oranje = Geel
Watch Bulova Man 96B431 Amazon.nl

Dank je, maar geel vind ik wat minder.

1 like

De nieuwere versie heb ik ook gezien en is mijn plan b, ik vind het nl. jammer dat de plaat een sunburst effect lijkt te hebben.

1 like

Ja dat klopt. 2e hands een SKX011 zoeken :thinking:

1 like

Hoe oranje mag het zijn?

1 like

Top, die kende ik nog niet en hou ik in gedachten :+1:

Ik kijk eigenlijk nooit op de site van Monsterwatches omdat Rob in het verleden veel problemen had met communicatie en levering. Weet je of dat inmiddels is verbeterd?

https://www.amazon.nl/Citizen-horloges-analoog-Eco-Drive-32023840/dp/B0BS9RT6MK/ref=asc_df_B0BS9RT6MK/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=655180355488&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=17585101741913186654&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064406&hvtargid=pla-2007186197020&psc=1&mcid=e8bf2cf2967f3e70857219516c8ede73

1 like

Ben ik mee bezig maar is niet eenvoudig…

1 like

Fel oranje is het leukst, voorkeur gaat echter naar een automatisch uurwerk.

1 like

Ik moest hieraan denken maar lees natuurlijk net dat je voorkeur naar een automatisch model gaat.
Een orange monster shirt me ook te binnen, lijkt me een perfect voor de zomer. Natuurlijk met je daarvoor de 2dehandsmarkt op.

1 like

Die srpk11 heb ik nog wel liggen (als nieuw). Laat maar weten als je interesse hebt.

2 likes

Weet je zeker dat je niet nog eens wilt kijken naar de SKX011 op Marktplaats? De minute-track is verkleurd door zonlicht, maar dat hoort ook wel een beetje bij het model en het vintage karakter vind ik. :sunglasses: De SKX011 is natuurlijk al een ouder model.

1 like

Ik zag dat TW Steel ook het e.e.a. in oranje heeft, met name duikers. Geen bijzonder uurwerk of andere features. Wel erg groot, 44 mm. Veel plezier bij je zoektocht

1 like

Ik zou zeggen dat “Gewoon niet doen” een optie is. Ik heb het zelf geprobeerd met oranje, en in principe had ik er een horloge aan over wat niet of nauwelijks met welke kleding dan ook te combineren was, wat ik dus ook nooit aan had, en wat ik met tegenzin af en toe uit de kist pakte omdat ik voelde dat ik het toch af en toe moest dragen.

Dat je op vakantie bent wil ook niet zeggen dat je er als een soort van werkloze bij moet gaan lopen. Ik zou misschien een discretere keuze maken uit repect voor de regio waar ik op vakantie ga.

Dat gezegd hebbende, mijn gefaalde experiment was dit:

Buiten budget, ook tweedehands, maar ontegenzeggelijk mooi van bouw, comfortabel te dragen, en met goede specs.

10 likes

Dan zou ik deze doen! Prachtige band zit erop!

2 likes

Wel buiten je budget maar ideaal voor op vakantie, want titanium:

2 likes

De Blova Oceanographer in oranje, maar die zit rond de €550, en heeft een 19mm aan bandbreedte. Verder is het oranje heel erg oranje (fluoriscerend).

7 likes