Aangezien mijn zoektocht naar een Seiko SKX011 nog niet veel vruchten afwerpt ben ik op zoek naar ideeën voor een ander horloge met oranje wijzerplaat wat mee kan op vakantie.
Liefst een duiker, niet al te duur (max. €350), geen sunburst plaat, en leverbaar binnen NL.
Ceramic bezel.
Saffier glas rondom.
20 bar .
Geschroefde kroon.
Sweeping seconds met 262 khz.
Prijs rond de €300.
Oranje = Geel
Watch Bulova Man 96B431 Amazon.nl
Ik kijk eigenlijk nooit op de site van Monsterwatches omdat Rob in het verleden veel problemen had met communicatie en levering. Weet je of dat inmiddels is verbeterd?
Ik moest hieraan denken maar lees natuurlijk net dat je voorkeur naar een automatisch model gaat.
Een orange monster shirt me ook te binnen, lijkt me een perfect voor de zomer. Natuurlijk met je daarvoor de 2dehandsmarkt op.
Weet je zeker dat je niet nog eens wilt kijken naar de SKX011 op Marktplaats? De minute-track is verkleurd door zonlicht, maar dat hoort ook wel een beetje bij het model en het vintage karakter vind ik. De SKX011 is natuurlijk al een ouder model.
Ik zag dat TW Steel ook het e.e.a. in oranje heeft, met name duikers. Geen bijzonder uurwerk of andere features. Wel erg groot, 44 mm. Veel plezier bij je zoektocht
Ik zou zeggen dat “Gewoon niet doen” een optie is. Ik heb het zelf geprobeerd met oranje, en in principe had ik er een horloge aan over wat niet of nauwelijks met welke kleding dan ook te combineren was, wat ik dus ook nooit aan had, en wat ik met tegenzin af en toe uit de kist pakte omdat ik voelde dat ik het toch af en toe moest dragen.
Dat je op vakantie bent wil ook niet zeggen dat je er als een soort van werkloze bij moet gaan lopen. Ik zou misschien een discretere keuze maken uit repect voor de regio waar ik op vakantie ga.
Dat gezegd hebbende, mijn gefaalde experiment was dit: