Wat is dat? The best Quartz ever?
Deze is niet uitverkocht:
Kijk misschien ook eens bij MWC. Het lijkt zo simpel, maar bij iemand om de pols gezien en leek het heel kwalitatief .
Make of it what you will. De toewijding aan een eigen horlogeïndustrie kan ik wel waarderen
Ik snap dat wel maar ik vind het label infantiel. Zorg dan dat je eigen product veel beter is ipv er zo’n retard labeltje aan te hangen wat niks zegt.
Edit. Even ingedoken. Sourcing van onderdelen lijkt geen eens volledig Amerikaans te zijn: https://www.ftsusa.us/how-well-do-you-know-the-ameriquartz-story/
Zullen we deze quartz discussie laten voor wat het is? Ik ben sowieso op zoek naar een horloge met een mechanisch uurwerk.
Soit, goed plan. Tweedehands een optie? Die Seiko Gene Kranzes beginnen vaker voorbij te komen, lichtjes boven budget.
Maar dan kost het ook bij Vaer wel wat meer. Dan komt die Vario misschien dichter in de buurt.
Leuke optie, en ik zie dat de olijfgroene binnenkort wordt aangekondigd. Vind persoonlijk die 24-uurs subdial niet zo mooi. Dan zou ik liever voor de meer cleane gewone Venture kiezen. Maar hé, hij is niet voor mezelf hè
Die zijn net iets dikker denk ik ![]()