Inspiratie gezocht!

Beste allemaal,

Ik heb me vandaag speciaal aangemeld om een cadeautje te zoeken voor vriendlief. Babette is niet mijn echte naam, het is niet de bedoeling dat die speurneus ziet waar ik mee bezig ben! vandaar ook geen voorstelrondje in het andere topic. Bij dringende vragen kun je me altijd een prive-bericht sturen :wink:
Ik zoek een horloge voor mijn vriend. Ik heb er echt compleet geen verstand van maar zie hier een forum vol passionele horloge-liefhebbers dus vroeg me af of jullie zin hebben om wat suggesties te doen?
Zoja, yay!
Ik zoek:

• rond de 200-250e
  • een vintage model
  • zo weinig mogelijk poespas
  • qua stijl een beetje zoals de Girard Perregaux die ook in dit topic staat
    …
    iemand enig idee waar ik het beste kan zoeken? Welke modellen geschikt zouden zijn? Of ik met de prijs iets kan kopen?

Groetjes!

Leuk idee voor een topcadeau. Kijk hier eens in het verkooptopic, daar staan toch wel wat mooie vintage horloges (omega) in deze prijsklasse.

Je haalt me de woorden uit de mond!

Hoi,

Kick cadeau zeg …miss moet ik deze link eens doorsturen naar mijn lieve vriendin hahah

Maar er is voor dat geld zeker genoeg te krijgen,met een Omega zit je vrijwel altijd goed,voor dat geld kan je best een nette Seamaster kopen,ik zou dan het liefst een automaat krijgen maar goed dat is natuurlijk per verzamelaar verschillend.

Succes en laat maar weten wat het is geworden en laat je niet neppen op mp of zo!