Inspiratie gezocht!

Hoi forum!

Ik heb vandaag gehoord gekregen dat ik een stage heb gevonden voor mijn 3e jaar HBO. Ik heb altijd gezegd dat ik een mooi horloge zou kopen. Of een Orient sun & moon (v2/v3) of een Seiko Save the Ocean turtle. Nu ben ik benieuwd of mensen leuke, mooie, coole horloge. Bijvoorbeeld iets met een moonphase :slight_smile:

Ik ben erg benieuwd! Hier een voorbeeld van wat ik nu op t oog heb.

3 likes

Twijfel niet langer! :grin:

3 likes

Ik zou 100% zeker voor een knappe duiker gaan! Als je een beetje een mooie uitzoekt kun je die op heel veel gelegenheden aan.

1 like

Pfoe stiekem buiten mn budget maar wat een mooie!

1 like

Ik vind de Orient erg mooi moet ik zeggen. Veel mooie details en diepte in de plaat!

Wellicht helpt het als je aangeeft wat je budget is, dan kunnen mensen je meer van gericht advies voorzien.

(dan kunnen mensen meteen roepen, als je je budget met factor X verhoogt, dan kan je een Rolex kopen)

Budget 500 oid?

[quote=“Mipnick, post:3, topic:336973, full:true”]
Ik zou 100% zeker voor een knappe duiker gaan! Als je een beetje een mooie uitzoekt kun je die op heel veel gelegenheden aan.
[/quote]:+1:

Dit dus, duiker op staal. Geen overdreven kleuren en tierelantijnen. Geen “hommages”. Gewoon een strakke duiker die past op je zwembroek en je pak.

Letterlijk tientallen opties, van Seiko Citizen Casio tot microbrands.

Veel plezier!

Was ik idd vergeten! Maximaal 500 denk ik. Save the ocean gaat bijv voor 480 en dat is ongeveer mn budget!

1 like

De logika ontgaat mij een beetje :slight_smile:
Maar gefeliciteerd met je stageplek en succes bij de horlogezoektocht.

Wat is je pols omtrek? Idee over maat horloge?

Dit vind ik persoonlijk veeeel te weinig tijdloos. Over een jaar vind je dit druk, verkeerde kleur etc en je krijgt er geen euro voor terug

Wat dacht je van een hamilton jazzmaster, die moet via een forumlid op of een van de veilingsite toch zo rond de 500,- op te pikken zijn.

Of ietsje ouder (en goedkoper)

Misschien ietsje boven budget maar je zocht inspiratie toch? :slightly_smiling_face:

Mido_Multifort_Automatic_Diver_M0059301106080

1 like

Heb je iets meer richting als; stijl, grootte, budget, kleur, op leer of staal enz enz enz :grin:

Of ga gewoon voor die vette pr516 uit het blauwe gedeelte :see_no_evil::rofl:

Ik dacht juist, ik laat het lekker open met een beetje sturing qua wat ik cool vind. Wil juist wat verder kijken dan wat ik ken. Ik vind bijvoorbeeld die horloges van seiko met Naruto ook heel gaaf. Beetje kleurrijk!

ok, ik moet bekennen dat ik erg conservatief ben wat kleuren betreft…maar…

Tissot prc200

Certina DS podium laptimer.

a1

Certina ds podium

TH Aquaracer

Hamilton pan europ :heart_eyes:

1 like

Ik heb een mooie en zeldzame DuBois in het blauwe gedeelte staan :slightly_smiling_face:

Shhh! :shushing_face:

1 like