Ik ben recent 50 geworden en heb hiervoor wat geld cadeau gekregen. Ik heb hiervoor een Oris Aquis gekocht met de gedachte deze te houden als herinnering aan deze mijlpaal. Helaas vind ik hem gewoon niet prettig dragen en heb ik de Oris met enige twijfel toch maar te koop gezet. De vraag is even wat ik er voor terug zal kopen als deze verkocht is.
Wat niet:
Geen goud(kleurige) kast.
Geen vintage
Geen Romeinse cijfers
Geen eenwijzer
Geen groot / zwaar horloge mijn pols is ruim 17cm dus redelijk gemiddeld denk ik.
Voorkeur voor een sportief horloge op leer of op staal maar dan met een quick micro adjust. Liefst geen zwart ik merk dat ik hier snel op uitgekeken ben.
Heeft iemand leuke suggesties voor een budget van laten we zeggen max €1500?
Gefeliciteerd!
Ik zag deze voorbij komen. Lijkt mij een mooie aanwinst bij je huidige collectie. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Succes met de zoektocht!
Of een van deze prachtige modellen. Echt een ‘classic’ om een bijzonder jaartal te vieren.
Heb zelf al eens een The Twelve gehad en was inderdaad veel horloge voor het geld. Als ik de versie met microverstelling had gehad was hij misschien nog wel in de collectie.
Als het het goed is gaat het deze worden!! Duurt door vakantie alleen nog even voordat we beiden kunnen passen. Toch zwart😜 maar zeker niet saai vind ik. Dank voor het meedenken allemaal.