Inspiratie horloge tot 300 euro

Mijn collega zoekt een beater horloge
Korte lijst wat het niet mag zijn

Geen digitaal
Geen lederen band
Geen automatisch uurwerk ( Geen zin in op tijd zetten)

Ik dacht laat het forum hier nu weer een mooie uitkomst in zijn en ben erg benieuwd wat voor leuke horloges hier geplaatst gaan worden

Bvd

2 likes

Citizen heeft in alle prijsklasse mooie horloges :+1:

Tissot PRX?

7 likes

Squale komt binnenkort (soon) met een collectie NOS quartz modellen. Squale = duikhorloges dus echte beaters. Wellicht is dat iets?

Een Citizen Promaster Tough?

9 likes

New old stock? Hebben ze een oud warenhuis open getrokken?

2 likes

Ja dat trucje heeft Squale in het verleden ook al vaker gedaan. In ieder geval NOS cases, de dial weet ik niet zeker.
Ik vraag mezelf ook wel een beetje af hoe ze steeds weer een lade NOS cases op kunnen trekken.

Hier een foto van mijn ex 1553, ook NOS uit de jaren 70 maar inmiddels niet meer verkrijgbaar.

2 likes

Een Tissot Chronograph V8 lijkt me een goede optie. Ik heb toevallig een nieuwe in het blauwe deel staan voor die prijs ;-).

Verder wat extra info nodig maar genoeg leuke horloges te vinden in deze prijsklasse. Is hij voor het klassieke of sportieve?

Sportieve, ik liet hem het plaatje van de tissot prx zien dat viel meteen al goed en de chronograph is zeker een optie

1 like

Hamilton khaki field mechanical :+1:

1 like

Nouu…

1 like

Is een handopwinder geen automaat :wink:

Als hij een horloge niet op tijd wilt zetten, dan gaat hij zeker geen zin hebben om het eerst op te winden en dan op tijd te zetten. De quarts versie kan je wel voorstellen.

Super horloge, kado gedaan aan mn vader. Loopt als een tierelier :+1:

1 like

Haha, precies hetzelfde verhaal hier :sweat_smile:

1 like