Inspiratie nodig voor een dameshorloge

Sportief en dressy gelijktijdig door de MOP dial en gepolijste middenschakels. Mooie maat van 32mm dus lekker duidelijk, datum en geen cijfers, lifeproof, lume, 1000ft waterproof, saffier, nieuw en een mooi merk. Vinkt alle eisen.

43

en hier voor ruim binnen budget nieuwe te krijgen

https://www.chrono24.nl/tagheuer/aquaracer-300m-wbd1311ba0740--id8512891.htm

Of als het nog wat sportiever moet met dezelfde eisen de blauwe versie

56

Zelfde zeer vertrouwde Chrono24 leverancier

Succes!

1 like

Het zal aan mij liggen, maar ik vind trouwen het meest onromantische wat er is. ā€œik hou zoveel van je, laten we het administratief vastleggen dat ik van je houā€. Was vast wel nodig in den goeden ouden tijden toen je eigenlijk op je 17e je 2e kind uit aan het broeden was, maar het is tegenwoordig gewoon een nagedachte naar mijn mening.

Ik hou het wel bij mijn eigen tradities, veel mooier, en werkt blijkbaar al 10 jaar toppie :wink:

Maar…terug naar horloges.

Die laatste seiko is ook erg mooi, en precies in het wheelhouse, vooral als die er is met inidces. Heb je daar een modelnummer oid van?
Ik denk idd dat een luxere citizen met solar, RC en saffier etc zeker in de smaak zal vallen. maar ik hou dat even als laatste optie erin.

Mooie horloges, meer mijn smaak dan haar smaak ben ik bang, en niet zakelijk genoeg ben ik bang.

De citizen die ik haar gaf 10 jaar terug was geloof ik 30 euro. Hoe erg kan het zijn :stuck_out_tongue: Ik zou zeggen laat lekker zien, het zou zomaar een voltreffer kunnen zijn.

Ik zet deze ook op de lijst. Erg mooi idd. Vooral die blauwe. Ze is blond/blauwe ogen en een redelijk lichte huidskleur, dus die eerste sla ik over (het is anders zo wit op wit op wit zeg maar)

Nogmaals bedankt! Laat de suggesties aub doorgaan. Zoals ik al zei. Ik heb pas van het weekend echt tijd om alles door te nemen. Maar ik laat het sowieso wel weten hier.

1 like

Tack fƶr tipset. Ik ga het uitproberen.

1 like

Ok, ik heb het een beetje over een andere boeg gegooid, want ik wilde toch niet iets kopen wat ze toch niet leuk vind (en dan wel gaat dragen omdat het van mij komt) Dus ik heb even een opsomming gemaakt van horloges die hier genoemd waren en daar heb ik wat suggesties bijgeplakt van mijzelf.

Daar is HEEL veel van gesneuveld. Maar de volgende horloges hebben de grote purge overleefd:

• Hamilton jazzmaster automatic 34mm
  • Hamilton jazzmaster open heart 34mm
  • Mido baroncelli 2
  • Junghans Form damen
  • Junghans max bill ladies watch met gouden kast.
  • Nog wat vergelijkbare Citizens als dat ze nu heeft. Maar ze zegt zelf ā€œzonde om bijna hetzelfde horloge nog een keer te kopenā€

Heb zelf nog een beetje gelobbied voor de nomos club campus 709. Maar handwinding komt er gewoon niet in ben ik bang, de dial vond ze zelf wel erg mooi overigens ā€œalleen jammer van de getallenā€

Dus ik denk dat we binnenkort een keer wat gaan passen. Bedankt voor alle suggesties iig! Maar mocht je nog iets weten wat er zo tussen past, laat het gerust weten

p.s. tenzij mensen echt geinterreseerd zijn skip ik even per horloge waarom het die niet is geworden :stuck_out_tongue:

1 like

Hartelijk dank, zojuist besteld :grinning:

2 likes