Inspiratie voor dochterlief

Goedemiddag mijne dames en heren,

Ik heb een dochter van ruim anderhalf die plots zonnebrillen op haar hoofd laat staan en een plastic eerste horloge niet van de pols af krabbelt. Ik sleutel al veel samen aan motoren en wil daarnaast deze hobby natuurlijk ook graag doorgeven. Hebben jullie inspiratie voor leuke, kleine en enigszins robuuste horloges? Zit zelf al gauw aan iets met een klittenband of elastieken band voor me, iig comfortabele materialen. Uurwerk maakt natuurlijk niets uit. Automatisch zou heerlijk zijn maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit bestaat.

Ben benieuwd naar de inzendingen!

Groet, Ruben

2 likes

Flik Flak? Parchie Pal? Maar het gaat interessant worden om te zien of er horloges zijn die (goed) om zo’n klein polsje passen. Mijn dochter van 3 heeft een flik flak die op de kleinste stand goed past.

moet je niet willen voor deze leeftijd, denk ik.

4 likes

:thinking: :thinking: sleutelen aan motoren…samen…doe ik ook af en toe met mijn dochter, alleen is die 21…

6 likes

Ik dacht ook gelijk aan FlikFlak. Op die leeftijd zijn felle kleurtjes ook gewoon heel leuk. Maar zoals @ivar1 zegt, controleer toch even de polsomtrek.

4 likes

En heel praktisch; dingen kunnen gewoon in de wasmachine :ok_hand:

2 likes

13 likes

Ik zou gaan voor iets als een G-Shock Frog, moet natuurlijk wel kind- en kwijlproef zijn. :grin:

1 like

Het schijnt dat Lil Kleine nog een kleuter-AP in de aanbieding heeft

2 likes

Ook al iemand op het oog voor de proefritten na het sleutelen?

1 like

Diezelfde dochter?

3 likes

Mijn dochter van tweeënhalf heeft, sinds anderhalf, een opwindbaar Emel horloge.
Het feit dat ze, net als papa een horloge heeft en die soms om kan doen is het meeste plezier.
Ooit een keer meegekregen bij een Chrono24 aanschaf.

Leren bandje gekocht en extra gaatjes laten maken. Past prima.

1 like

Zoals het HF betaamt: oprekken dat budget.

Is een Seadweller niet iets? Lekker robuust en met de glide lock zelf passend te maken op de pols van een 1,5 jarige

11 likes

En dan om haar enkel om te voorkomen dat ze wegloopt :rofl:

1 like

Leuke suggesties! Kende flikflak helemaal niet, ga daar waarschijnlijk iets kopen. 30mm lijkt nog wat groot maar groeit ze vanzelf in

Ze loopt nu met deze rakker te shinen, dus zo vergezocht is dat niet. Liever iets van forged carbon oid ivm het gewicht, heeft squale niet iets in die richting?

2 likes

Als die het had dan had ik hem al gekocht :grin:
Zoek er ook 1 voor mijn dochter van 4,5 :sunglasses:

1 like

Een Casio LRW-200H. 34mm versie van de MRW-200H en is er in veel verschillende kleuren.

2 likes

En ik kom nu zelf deze 28mm Timex tegen. Wellicht een klittenband erbij en ze is toch ook helemaal het mannetje (m/v)?

image

Vintage dameshorloge? Beter bekend als ‘ouwewijvenhorloge’

Vaak heel kleine maatjes en je kan er een leuk nieuw bandje op zetten

1 like

Ik weet niet hoe de dochter van @rr.vliet is in haar doen en laten maar als ik naar mijn kinderen kijk is dat niet een verstandige keus :grimacing:

2 likes

Ach, zo duur zijn ze niet :wink: Heeft vader nog een beetje knutselwerk