Ik heb een dochter van ruim anderhalf die plots zonnebrillen op haar hoofd laat staan en een plastic eerste horloge niet van de pols af krabbelt. Ik sleutel al veel samen aan motoren en wil daarnaast deze hobby natuurlijk ook graag doorgeven. Hebben jullie inspiratie voor leuke, kleine en enigszins robuuste horloges? Zit zelf al gauw aan iets met een klittenband of elastieken band voor me, iig comfortabele materialen. Uurwerk maakt natuurlijk niets uit. Automatisch zou heerlijk zijn maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit bestaat.
Flik Flak? Parchie Pal? Maar het gaat interessant worden om te zien of er horloges zijn die (goed) om zo’n klein polsje passen. Mijn dochter van 3 heeft een flik flak die op de kleinste stand goed past.
Ik dacht ook gelijk aan FlikFlak. Op die leeftijd zijn felle kleurtjes ook gewoon heel leuk. Maar zoals @ivar1 zegt, controleer toch even de polsomtrek.
Mijn dochter van tweeënhalf heeft, sinds anderhalf, een opwindbaar Emel horloge.
Het feit dat ze, net als papa een horloge heeft en die soms om kan doen is het meeste plezier.
Ooit een keer meegekregen bij een Chrono24 aanschaf.
Leren bandje gekocht en extra gaatjes laten maken. Past prima.
Leuke suggesties! Kende flikflak helemaal niet, ga daar waarschijnlijk iets kopen. 30mm lijkt nog wat groot maar groeit ze vanzelf in
Ze loopt nu met deze rakker te shinen, dus zo vergezocht is dat niet. Liever iets van forged carbon oid ivm het gewicht, heeft squale niet iets in die richting?