Inspiratiehulp voor toekomstige NA

Allereerst heel veel sterkte met de situatie en ook hier de hoop dat alles echt goed komt!

Mijn tip zou zijn om wanneer de situatie het toelaat dat geld te besteden aan een mooie vakantie met je vriendin samen om de nare periode af te sluiten. Een horloge kan je altijd nog kopen en is maar materiaal. Herinneringen met elkaar maken het leven waardevol.

Als er dan nog budget over is, koop een mooi horloge op vakantie als aandenken.

Just my 2 cents…

2 likes

Dit kan ik nog enigszins begrijpen na het herlezen van mijn post, maar uiteraard denk ik niet enkel aan mijzelf of geef ik aan dat het alleen mijn verdienste is, dat schoot een beetje in het verkeerde keelgat. We zitten op het horlogeforum en mijn vriendin is geen horlogeliefhebber, vandaar dat ik hier niet toelicht op welke manier we het voor haar hopen af te sluiten. Bij nader inzien was dat misschien wel handig geweest. Anyway, no hard feelings en als de tijd rijp is ga ik graag op je aanbod om de Nomos te bekijken in :kissing_heart:

Dit zijn geweldige suggesties, op die manier wordt het inderdaad nóg specialer. Zijn er horlogemerken waar je meteen aan denkt die in zwaar weer hebben gezeten en nu floreren? Omega lijkt mij dan een goede keuze.

Ik ben een leek als het om vintage horloges gaat maar ik denk dat er genoeg informatie op het forum moet staan om me goed in te kunnen lezen en een weloverwogen keuze te maken. Ik heb me er nog nooit goed in verdiept omdat ik het gevoelsmatig een risico vond om iets ouds met eventuele gebreken te kopen maar wellicht hoeft het helemaal niet zo te zijn. Dit lijkt mij een mooi moment om er meer over te weten te komen!

Dit komt zeker goed, er is geen horloge in de wereld wat waardevoller voor mij is dan de gezondheid en het geluk van mijn vriendin :slight_smile:

1 like

Voor een lompe hork zet ik prima koffie, dus je bent welkom. :smirk:

2 likes

Pot - Ketel :smiley:

@milanftw

Geen tips, maar ik wens je vriendin een snel en volledig herstel toe. En jou een mooi horloge :slight_smile:

1 like