"instap model" van Jaquet Droz

Niet gek voor een “standaard modelletje”, niet ?!

Groet
Mark

Mijn beste,

“Het moet niet gekker worden” ::o

Orologio Signaturis Temporis

wat kost zo’n instap model dan…en heb je geen foto van de hele klok…?

Even op google gekeken naar het hele horloge, niet echt mijn stijl, maar dat is niet erg, anders wordt het zo saai in deze wereld;).

Groeten, Tom V.

Ha Mark, ik vind de Jaquet Droz collectie ook steeds mooier worden. Ik heb alleen net naar de prijzen gekeken; ze zijn toch een stuk duurder dan ik dacht. Hoeveel is zo’n instapmodel? toch wel zo’n 6.000 zeker toch? Die kon ik eigenlijk niet vinden.

De hele klok:

Het is het ‘basis model’ van de Grande Seconde lijn. Witgouden kast (niet rhodium plated), F Piguet uurwerk, de wijzerplaat buiten de chapter-ring is “grey slate”.

Groet
Mark

Er is tegenwoordig wel een model rond die prijsklasse, maar da’s niet de Grande Seconde. Het is een model met een stalen kast, terwijl de Grande Seconde alleen maar met gouden kast komt.
Grande Seconde stapt helaas wat hoger in dan 6000.

Groet
Mark

Mijn beste,

Nu ik het ‘Jaquet Droz’ horloge in zijn geheel zie is het toch wel even wennen hoor.

Orologio Signaturis Temporis

Hoi Mark,

bedankt voor je reactie en de foto. Ik was er al bang voor dat de Grande Seconde (waar ik eigenlijk een beetje op doelde, had ik moeten vermeldden) iets hoger uit zo vallen dan 6k.

Ik heb het ook nog ergens in een blad gezien. Prachtige klok. Maar ik zal nooit zoiets dragen. Te duur. Ik zou er iets mee prependeren. Dat ik rijk ben of zoiets!

erg mooi (tu)

ik heb het vaker gezegd geloof ik, erg mooi horloge. ( helaas voorlopig boven mijn budget)

heeeeeeeeeeel erg fraai horloge, op dit moment een beetje boven mijn budget…

Groet Arno.

mooi horloge !