Integrated bracelet, blue dial, < 1000 euro

NJ0180-80L

1 like

In de automaat versie iets duurder, maar met quartz uurwerk wellicht binnen handbereik: een Ebel Sport Classic! Als dat niet 70’s is (of was het meer 80’s… hmmmm :thinking:)!

6 likes

De dial vind ik inderdaad fantastisch.
Geen interesse om hem te verkopen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Neen, maar deze variant valt wel binnen budget. Hmmm :thinking: ook wel een interessante…

1 like

Wat is het budget want volgens mij valt geen van deze opties :point_down:

In de categorie <1000 :man_shrugging:

Als je die andere astron leuk vindt en een beetje slim koopt (met kortingsbonnen) dan kost ie je minder dan de Nivada bijvoorbeeld :wink:

De Yema Urban Traveller:

4 likes

Ook fraai.
De kleur van de wijzerplaat is wel iets ‘blauwer’, witte datumschijf en geen GPS maar radio (wat op zich ook heel goed werkt) en de frivole subdial ontbreekt.

Doen! Ga je geen spijt van krijgen. :sunglasses:

Dat is geen geïntegreerde band…

Zijn voorkeurshorloge Formex Essence ook niet. Dus vandaar dat ik 'm wel noemde.

1 like

Maen hou ik ook al een tijdje in het oog. Ook de andere modellen. Alleen, vierkant of rechthoekig doet het hem niet zo voor mij….voorlopig. :wink:

1 like

Ergens rond 1000 euro. Maar hoeft niet nieuw te zijn, dus dan is er weer meer mogelijk. :joy:

Ik zou voor the twelve gaan.

Kwalitatief echt dikke prima voor dat geld.

4 likes

Yema vind ik ook een leuk merk. Alleen jammer dat ze geen versie hebben met datum.

2 likes

Misschien vind je de Mido Multifort Big Date wel interessant.
Heeft de looks van een geintegreerde bracelet, maar niet de nadelen.

4 likes

Hm, heb het toch niet zo voor rechthoekige/vierkante horloges. Liever rond! :rofl:

1 like

Denk het niet :wink: Helaas pindakaas haha

Deze is zojuist in t blauw gezet, misschien interessant? :slight_smile:

6 likes

I’m looking for a man in finance…
6’5"
Blue eyes

Hoe 70s wil je het hebben, Brew Metric

2 likes

Mooie thread, ik ben op een soortgelijke zoektocht. 40mm helaas te groot. 35mm was weer net iets te klein.