Integrated bracelet, blue dial, < 1000 euro

39mm Maurice LaCroix Aikon dan?

Bedankt voor de tip!! CW is een mooi merk en de andere blauwe zou ik zeker overwegen. Deze is helaas iets té licht naar mijn smaak.

Eventueel. Hoewel erg hoog AP gehalte. Zou hem eens in het echt willen zien. :sweat_smile:

Vind het persoonlijk wel meevallen qua AP gehalte. (Geen schroeven in de bezel scheelt).
Heb zelf de Tudor Royal gehad en ik vind de Aikon aan alle kanten beter en fijner.
Loont de moeite om eens in het echt te bekijken.

Daarnaast heb ik twee Tissot’s PRX en een Citizen Tsuyosa, dus een beetje ervaring met integrated bracelets heb ik wel. Haha!
Maar goed; Smaken verschillen gelukkig!

1 like

Stop maar met zoeken!!!

Bulgari Diagono Scuba

Bulgari Diagono Scuba Watch Review | Page 2 of 2 | aBlogtoWatch

Toevoeging: voor minder dan 1K te krijgen… :wink:

Denk dat hij wel even verder zoekt. Deze is ietsje over budget.

1 like

Had even geen budget gevonden… maar voor minder dan 1K wel te krijgen hoor.

NA: BVLGARI DIAGONO SCUBA SD38S - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Tophorloge voor dit geld, en nee mijne is niet te koop!

hoe draagt die Aikon qua grootte vergeleken met de PRX en Citizen? Ik heb dunne polsen (16-17cm) en 45mm lug to lug is toch wel de max, helaas.

Het blauwe staat helemaal vol met je zoek criteria

Mooi ding, ik ben alleen niet zo’n fan van de lichtblauwe trend, idk waarom.

1 like

Nou, ik heb de 42mm variant, dus die zal ongetwijfeld te groot zijn. Maar ik verwacht dat de 39mm goed zal zijn.

1 like

Hij heeft wel iets…maar is niet mijn smaak. Ook te hoog duiker-gehalte met zwarte wijzerplaat. Die heb ik voldoende en ben bewust op zoek naar een sportief metalen-band horloge met eens een andere kleur (voorkeur blauw).

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.