Voor deze ene keer zitten we goed! Niks ouderwets met mechanische horloges. We zijn zg. ‘early adapters’!
Menno
Voor deze ene keer zitten we goed! Niks ouderwets met mechanische horloges. We zijn zg. ‘early adapters’!
Menno
Dat wisten WIJ toch al lang? (tu)
Timeless :~
Leuk artikel.
Ik heb veel vrienden die geen horloge dragen ‘omdat ze toch een telefoon’ hebben. Ga kijken of ze ook ‘hip’ (zoals wij ;)) worden.
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen om zonder horloge te lopen, maar goed, daarom zit ik ook hier haha.
Prettig weekend iedereen
Was inderdaad leuk om te lezen.
Right now there is no clearer indication of cool than wearing a watch, en zo is het!
Niks ouderwets
met mechanische horloges. We zijn zg. ‘early
adapters’!
De Smartphone generatie is niet zo snel
We zijn geen early adApters maar adOpters.
je hebt gelijk!
Menno
Volgens mij geld voor 90% van de smartphone generatie dat ze net hun gadget en abbo kunnen betalen.
Die kunnen niet zoals de heren uit het artikel shoppen voor een iwc portugieser een rolex GMT of een omega.
Ik ook niet trouwens ondanks dat de baas mijn abbo betaalt
Jammer dat rechts van het artikel een aanklikbare advertentie staat voor een nep tagheur. (td)
Als je een serieus stuk wilt schrijven over de “come bacK” van de polshorloge, wil je toch niet dat er een zeer dubieuse advertentie naast staat.
Groet
Herman
Nu nog een smartphone
smartphone?
Mijn telefoon van 5 jaar oud van 35 euro belt prima en heeft een smart owner
Niets menselijks is mij vreemd en ik hou van wel een merkkledingje hier en daar, maar van dit soort artikelen word ik ietwat onpasselijk. Dit heeft niets met liefde voor horloge’s te maken, maar met de liefde om hip en modieus te zijn. Dit zijn dezelfde mensen die vorige week vonden dat je met oversized Buddy Holly brillen moet lopen en gisteren dat je een bepaald soort sjaal moet dragen (helemaal hét). Ik vind het allemaal wel erg RTL Boulevard… Skinny jeans zijn zoooooo 2009.
Volgende maand verzinnen ze weer iets anders en blijven de echte liefhebbers over: hier op het forum