Ik heb in één koop verschillende horloge gekocht en daar zat ook deze Omega Seamaster 60 bij:
De wijzerplaat is gekrakeleerd en rechtsonder - zoals goed te zien is - mist een stuk. Ik heb al wat gegoogled en zag dat de Seamaster 60 een caliber 565 heeft, maar hier zit een caliber 561 in. Ik heb begrepen dat het enige verschil is dat de 561 geen datumsnelverstelling heeft. Het uurwerk ziet er nog heel mooi uit. Er staat o.a. op: ‘Adjusted 5 positions and temperature’ en het bevat 24 jewels. Het glas is gemerkt en ook de bezel ziet er nog heel mooi uit.
Maar goed, ik twijfel een beetje wat ik met dit horloge moet doen. Wijzerplaat laten opmaken, originele wijzerplaat zien te scoren (maar hoe?), laten zoals die is of verkopen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ook zou ik het op prijs stellen als jullie mij een indicatie zouden kunnen geven als ik dit horloge zou verkopen.
Mooi horloge. Ik zou het houden en opknappen.
De originele band is corfam 19 mm. Op de Omega site staat ie afgebeeld met een stalen band.
Welk nummer staat er op de binnenkant van de bodem? (ST 166.0062 ?)
Mooi horloge. Ik zou het houden en opknappen.
De originele band is corfam 19 mm. Op de Omega
site staat ie afgebeeld met een stalen band.
Welk nummer staat er op de binnenkant van de
bodem? (ST 166.0062 ?)
Aan de binnenkant van de bodem staat: 166.062. Lijkt er wel op, maar is dus niet hetelfde. Veeg teken?
Persoonlijk zou ik hem houden afhankelijk natuurlijk wat je ervoor betaald heb zou
mijn advies zijn regelmatig op ebay wereldwijd te zoeken naar een gave wijzerplaat.
Is vrij zeldzaam en deze omega zie je niet vaak dus houden.
Groet antonsv
Persoonlijk zou ik hem houden afhankelijk
natuurlijk wat je ervoor betaald heb zou
mijn advies zijn regelmatig op ebay wereldwijd te
zoeken naar een gave wijzerplaat.
Is vrij zeldzaam en deze omega zie je niet vaak
dus houden.
Groet antonsv
Okay, maar even open kaart spelen dan. Ik heb voor 775 euro 4 horloges kunnen kopen. Naast de Seamaster 60, heb ik kunnen kopen:
Een Omega geneve met een soort pie pan wijzerplaat en mooi uurwerk:
Een Omega Megaquartz Seamaster
Een hele gave Omega Dynamic
Ik denk dat ik dan wel een redelijke deal heb kunnen maken.
Prachtige aanwinsten.
En de mooiste vind ik de Seamaster 60.
Ik zou op mijn gemak op zoek gaan naar een betere wijzerplaat.
Heel veel plezier met deze uitbreiding.
Nee, die nul minder maakt niets uit. Tegenwoordig zet Omega op de site bij alle referentienummers na de punt een 0 om het 4-cijferig te maken.
Wees zuinig op de Dynamic!
als je hem weg doet heb ik intr of ruil tegen mooi
omega
mvg wout
Bedankt voor het kenbaar maken van je interesse. Ik kan op dit forum nog geen horloges te koop zetten omdat ik nog geen 6 maanden lid ben (sterker nog ik zit niet eens op de helft…). Ik ben blij dat ik nu in ieder geval een geïnteresseerde liefhebber heb en dus niet meteen naar Marktplaats hoef uit te wijken. Ik hou het zeker in gedachten.
Persoonlijk zou ik hem houden afhankelijk
natuurlijk wat je ervoor betaald heb zou
mijn advies zijn regelmatig op ebay wereldwijd
te
zoeken naar een gave wijzerplaat.
Is vrij zeldzaam en deze omega zie je niet vaak
dus houden.
Groet antonsv
Okay, maar even open kaart spelen dan. Ik heb voor
775 euro 4 horloges kunnen kopen. Naast de
Seamaster 60, heb ik kunnen kopen:
Een Omega geneve met een soort pie pan
wijzerplaat en mooi uurwerk:
Ik denk dat ik dan wel een redelijke deal heb
kunnen maken.
dat denk ik ook,schat dat je horloges handelswaarde rond de 800-900 doen ondanks de beschadigde plaat,zijn leuke omega’s en die leveren altijd een redelijk vaste waarde op…leuke aankoop,veel plezier ermee,ik zou ze mooi houden als ik jou was…
Die 60 is echt mooi meet een paar littekens en zo te zien een gezonde hart.
Blijkbaar is allen tendens, n.o.s. telt me en tijd kenmerken als littekens moeten uitgepoetst worden ( lijkt botox wereld van Vanessa ).
Mooi oud is niet lelijk :~, en ik hem zo willen hebben:)-D
Hroet
Iwan
Wat een geweldige klok! Ergens lijkt het allemaal niet bij elkaar te horen. De toch best strakke bezel en de jaren 70 wijzerplaat. Echt een hele aparte combi die ik in ieder geval niet kende. Ik zou zeggen, schoonmaken en dragen dat ding!