Op Horlogeplanet staan leuke artikelen over het succes van Horloges en de populaire merken.
Na deze artikellen gelezen te hebben lees Ik graag veel meer over horloges. Wat is jullie favoriete leesvoer? Kan ik weer heel wat lezen!
Op Horlogeplanet staan leuke artikelen over het succes van Horloges en de populaire merken.
Na deze artikellen gelezen te hebben lees Ik graag veel meer over horloges. Wat is jullie favoriete leesvoer? Kan ik weer heel wat lezen!
Verder luister ik podcasts;
Geen woord aan gelogen
Ik ben inmiddels alleen bang dat dit draadje alleen ter promotie van horlogeplanet was en niet als serieus item. TS lijkt niet heel serieus met zijn account aanwezig
Ja dus hup hup, die studio weer in. De vakantie heeft lang genoeg geduurd
Hoe kun je het beluisteren? Ik hoor dat accentje drie seconden en ik trek het niet meer. And boy lemme tell ya, they ain’t in Tennessee no mo’.
Je vergat ABlogToWatch. En, ik blijf de goede man trouw, ik mag graag TGV van The Urban Gentry kijken. Daar hebben veel mensen een mening over, maar ik vind het een leuk kanaal.
Dat komt niet alleen omdat hij me aan de Squale geholpen heeft, maar ook omdat ik z’n oude intro fantastisch vond.
Dat is toch geen porum voor achtergrond artikelen.
Dat is gewoon een ordinaire verkoopwebsite.
Heb je belang in deze site?
Probeer dit forum eerst eens uit te lezen…