Ik heb me nog niet deftig voorgesteld en zal dat binnenkort wel doen als ik wat foto’s van mijn horloges heb kunnen maken want voor de foto’s zeggen alles.
De reden dat ik hier “onvoorgesteld” toch nu al iets wil posten is dat ik op een veiling relatief veel kwaliteitshorloges ben tegengekomen die sommigen onder de forumleden misschien zou kunnen interesseren.
De liefhebbers van Rolex, Panerai, Breitling, Tudor,… zouden op onderstaande link dus misschien wel iets interessant kunnen vinden: http://www.moyersoen.be/ords/f?p=2008:11:14207212761248::NO:RP,11:P11_AUCTION_ID:7761
Nogmaals excuses voor de onconventionele intro maar gezien de krappe deadline van de veiling moet het dan maar zo.
Volgens mij zijn de enige belanghebbenden het veilinghuis zelf en de Belgische staat die de BTW opstrijkt.
Maar om op uw vraag te antwoorden:gewoon tegengekomen op het net. Even vergeleken op chrono24 en zat nog ruim onder de courante prijzen (zelfs met de 38%). Ik dacht dat hier sommige mensen dit misschien interessant zouden vinden…
Ìnteressante link, maar ik verbaas me wel over de prijzen die op een aantal kavels worden geboden.
Wanneer je de veilingkosten en de BTW meeneemt kom je ver boven de adviesprijs uit.
Kan me voorstellen dat dit het geval is bij een exclusief model, maar niet bij een “standaard” rolex.