Interessante WIS-film in de bios: Inception

Gisterenavond naar Inception geweest. In de hoofdrol Leonardo DiCaprio. Volgens meldingen op diverse fora is hij een WIS en draagt hij zijn eigen horloges in zijn films.

Inception is een film waarbij het begrip tijd een belangrijke rol speelt. Er zijn dan ook regelmatig horloges en close-ups van wijzerplaten te zien. (o.a. TAG Heuer)

Behalve dat de film 150 minuten lang een grote zaal met veel publiek ademloos geboeid houdt, is er voor horlogeliefhebbers nog wel een extra dimensie.

Menno

Fantastische film!
Vraagje : Wat is een WIS? Horlogeliefhebber of zo?

WIS is Watch Idiot Sauvant.

Menno

Zeker een goeie film, heb hem gisteravond gezien op IMAX pathe Arena. Op watches in movie site hebben ze het over o.a. een oris bc3 knap dat ze dat uit een sceenshot kunnen aflijden…
http://watchesinmovies.info/movies/inception-2010/

Hebben jullie Knight and day gezien met Cameron Diaz die een rolex Submariner draagt.

Prachtig.

Ik probeer films met Tom Cruise te vermijden.

On topic: Ik heb laatst ook From Paris with Love met John Travolta gezien. En ja, hij droeg in die film ook weer een Breitling. (Net als in Pelham 123, waarin NY Subway-medewerker Denzel Washington -heel toepasselijk- een Ball draagt). Travolta is reclame-boegbeeld voor Breitling.

Menno

Wat toevallig, wou 't gisternacht ook al ff melden, maar kon de topic over horloges op het witte scherm niet zo snel terugvinden.

Enfin, ook gisteren geweest in Pathe Buitenhof. Erg mooi en leuk verbouwd van binnen. Past nu beter bij de statige buitenkant. Alleen de popcorn was niet te vreten, externe temperatuur was warmer de interne temp, dus popcorn kon niet krokant gehouden worden = taaie popcorn. Bleh!
En airco leek halverwege de film te zijn uitgevallen… (td)

…als de secondewijzer van mijn TAG-Heurer zo zou doen zou ik toch terug gaan hoor :slight_smile:

Mooie film vond ik trouwens.

Groeten,

Stefan

goede film! Leuk verhaal met mooie klokken.