interessante youtube video met wat info over de chaos bij Eterna

Ik dacht vorig jaar te lezen dat Eterna niet meer was, maar dit filmpje uit Augustus dit jaar heeft het over Eterna als in chaos en op de drempel van bankroet, maar nog steeds in de handel…
Ff duimen maar dat er hopelijk een koper komt om Eterna uit de handen van de investeringsmaatschappij te redden die de laatste jaren 6! CEO’s versleten heeft bij Eterna…

1 like

In september werd deze al gepost door @Chillekasper.

3 likes

Ging dat niet over Invicta?

U heeft niet geklikt. Maar Invicta zou beter passen bij @Chillekasper. Maar niet met een dergelijk onderwerp.

Ik had dit inderdaad hier al eens geplaatst. :sweat_smile:

1 like

Excuses voor de dubbele posting :sweat_smile:

Zat wat te zoeken op Eterna en hoe het er mee stond en kwam hem tegen. Was vooral blij dat Eterna nog bestond blijkbaar, ondanks dat het merendeel van het personeel overgeheveld is naar Corum…

1 like

Wel jammer. Eterna heeft prachtige horloges gemaakt.

1 like

Inderdaad Eterna was ooit eens een grote jongen. Volgens mij is dat in de loop van jaren steeds meer afgebrokkeld…:fearful:

Het bestaat dus nog wel… Ook Eterna movements bestaat nog… Ik hoop dat het verkocht wordt aan een betere leenheer…

1 like

En ondertussen is het uitverkoop… Das echt slecht voor de waarde van het merk… “Discount merk” aura raak je slecht kwijt :sob:
De investeringsmaatschappij maakt een brandend casco van Eterna…:triumph: