Interesse kwijt in geplande aankoop...herkenbaar?

Jaren gezocht naar een polerouter.
Na een week in bezit weer verkocht.

Mee eens.

Heb hetzelfde gehad met veel vintages inderdaad (waaronder een Polerouter). Het zoeken was leuker dan het bezitten.

Uiteindelijk haal ik meeste lol uit mijn klassiekers de laatste tijd. Misschien moet er maar wat vintage spul de deur uitā€¦

Zeeeer herkenbaar :grin:.
Wel op een iets andere manier.
Binnen een week ga ik van een Aevig huldra in het zwart naar een Steihart Ocean one vintage :sob:.
Ben blij dat ik niet op de bestelknop heb geklikt.
Eerst maar weer eens laten bezinken
Soms word ik gek van mezelf.
Mvg. Bertjan

Die Louis Erard is niet mijn smaak. De Carrera vind ik een heel stuk beter gelukt!:yum:

Maar om je oorspronkelijke vraag te beantwoorden, nee. Ik zoek meestal lang en grondig en koop zelden iets zonder het eerst een keer om mijn pols te hebben gezien. Dus als ik eenmaal een beslissing heb genomen, dan koop ik het ook. Betekent niet dat ik nooit uitgekeken kan raken op een horloge. Maar gek genoeg krijg ik na een tijdje toch vaak weer zin om zoā€™n horloge dan weer 'ns te dragen en maak ik weer 'ns een paar fotootjes. En niet zelden bloeit ā€˜de liefdeā€™ dan toch weer (enigszins) op. Tja, het blijft een rare hobby, die horlogesā€¦:confused::wink:

Zeker herkenbaar tijden de Navitimer als holy grail beschouwd. Totdat hij om de pols kwam werd ik niet heet of koud helaas, gelukkig zijn er voldoende andere modellen.

Ook hier wel herkenbaar, was de Glycine Airman base 22 voor lange tijd mijn spaardoel maar nu slaat de twijfel toe. Heb ik wel een GMT nodig ? Ik ga af en toe naar Boedapest verder kom ik nergens :expressionless: Wil ik 1K plus uitgeven, heb ik Ć¼berhaupt nog nog wel een horloge nodig is vier niet genoeg ? Vragen,vragen. :grinning:

Toevallig meerdere modellen van Louis Erard bij de juwelier gezien, mooie horloges maar voor mij is het net niet.

Li ricchi cchiĆ¹ chi nnā€™hannu, cchiĆ¹ nni vonnu.

Met name horloges met een leren band heben een week rust nodig, dus 7 is het minimum. Zo leg ik het in ieder geval thuis uitā€¦

4 likes

Mijn hond zal het wat dat betreft jeuken. :grin: Helaas kan ik het niet op een ander projecteren dat zou de zaak behoorlijk simplificeren, nee ik moet het gevecht met mezelf aangaan. :smiling_imp:

1 like

Daar wens ik je dan veel succes en wijsheid bijā€¦

1 like

Ik ben klaarblijkelijk niet de enige dus die terugkomt op zijn doel. Onlangs heb ik 8 horloges het veld laten ruimen omdat ik ze min of meer in het vergeethoekje heb laten wegstoffen. Een prs516 automaat gekocht tussendoor en bijna een oris aangeschaft die me nog steeds wat jeuktā€¦de foto die ik schoot bij de juwelier geeft de schoonheid nauwelijks weerā€¦erg mooi !!

Ook heb ik een mooie certina gepast
ā€¦ maar dat het een Quartz was heeft gemaakt dat ik toch even doorkijkā€¦

Tsjaā€¦ en dan de heuerā€¦omgā€¦de heuer :heart_eyes:

Wat is t ook een frustrende hobby somsā€¦:joy:

Die Oris heb ik ook gepast. Is veel mooier in het echt dan op de foto!

1 like

Absoluut waar!

Dat is een goed excuus. Kan ik er toch nog 3 bijkopen :blush:

1 like