Interesse kwijt in geplande aankoop...herkenbaar?

Onlangs nog stellig van plan om een louis erard retrograde te kopen en druk aan het zoeken tijdens het sparen geslagen ben ik nu van mening veranderd. Op de een of andere manier wordt ik niet meer zo warm van de klok… het bedrag ligt inmiddels klaar en de jaarlijkse bonus vd baas wordt ook volgende maand uitgekeerd… er is ruimte voor een mooie aankoop… en toch kom ik niet over de streep…

Wel ben ik blij dat ik hem niet meteen gekocht heb zodra het kon. Het is hem niet blijkbaar.

Kortom… we blijven de pot spekken tot de volgende muse zich toont…

Herkenbaar?

Hij blijft gaaf… maar hmmmmm nope…

2 likes

Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak?

7 likes

Je mag niet vergeten dat we altijd willen wat we niet kunnen hebben. Eens het wel ‘mogelijk’ is, gaan we vaak beginnen nadenken of we het wel écht willen.

Dus ja, zéér herkenbaar.

2 likes

Of dat je tijdens je zoektocht iets anders tegen komt. De keuze blijft reuze.Maar herkenbaar idd.

Ook dat… maar financieel voorlopig “out of reach” …

5 likes

In dat geval is het einde zoek :joy:

1 like

Mooi, heel mooi
Doet me denken aan mijn recent verkregen Zenith El Primero
"Open" caseback of gesloten?
Gr/Arthur

Gesloten… Ik zal 's ff spitten naar een foto

Welke variant is dit? Lijkt een limited maar vind 'm niet zo snel op chrono24
Benieuwd naar de (occassion)prijs namelijk

Klopt… t limited…

Het is gemakkelijk om uitgekeken te raken op een retrograde. De attractie is er heel snel af. Bovendien is de wijzerplaats totaal uit balans. Goed om te hebben moeten wachten :wink: IMHO.

2 likes

Inderdaad herkenbaar. Ik was laatst toch echt van plan een Seiko Shogun te kopen, een mooie foto van een ander horloge gezien en ik was om…

I do respect your honest opinion…maar toch vind ik 'm nog steeds mooi :joy:

Maar niet mooi genoeg schijnbaar :sunglasses:

Toen ik naar dat draaiende plaatje keek was ik m’n interesse al kwijt :slight_smile:

Gelukkig dat je je interesse voor de aanschaf kwijt bent, en niet na!

3 likes

Idd… gelukkig maar.

Nou dan toch even een stilstaande impressie…

Ziet er wel tof uit. Maar dat is ook de kunst van het fotograferen.

Denk inderdaad dat het leuke er snel van af is als je hem hebt.

Misschien maar goed dat je erachter bent gekomen voor de aanschaf. Het is wel herkenbaar, zeker bij twijfelgevallen.

Absoluut herkenbaar. Eigenlijk weet je het pas zeker als je het horloge om je pols heb gehad. Zo pakken mijn online aankopen niet altijd goed uit. De stand is nu 3 uit 5. Ga binnenkort eentje op de horloge markt zetten.

Eerst dragen en dan kopen, is de motto. Maar er schuilt ook een andere risico. Je kan op dat moment zo verzot zijn op het horloge dat je het gelijk meeneemt. :joy::joy:

Zorg dat je niet te snel verliefd wordt :sweat_smile:

1 like

En zorg zeker dat liefde niet blind maakt…:laughing:

1 like