Hartelijk dank!
Leest perfect vanaf de iPad!
Hartelijk dank!
Leest perfect vanaf de iPad!
er is niets goed te praten hoor, ik heb er gewoon geen moeite mee en jij blijkbaar wel… maar ik ben altijd wat voorzichtig met mensen die de moraalridder uithangen…zelf nog nooit iets gedownload aan muziek , film, of foto’s van een site geplukt? Allemaal illegaal net als deze actie maar ja gelukkig verschillen we hierover van mening. Ik ben zelf werkzaam in een branche die met ïllegaal"kopieeren heeft moeten leven. Gewoon meegaan met de tijd
capice Schreef:
?Begrijp je niet helemaal…door hier "
geleende"
foto’s te publiceren stel je die eveneens weer
beschikbaar voor anderen om te gebruiken net
als
technische informatie, persoonlijk zie ik dit
als
hetzelfde als de gescande handleiding, de tijd
is
nu eenmaal gewijzigd sinds de komst van
internetAls je het daar mee voor je zelf goed praat, dan
zal ik je niet tegenhouden.
Gewoon meegaan met de tijd
Mijn reacties waren uit het oogpunt van Henrik’s vraag of dit eigenlijk wel mag c.q. hoe zit het met het copyright op het boek.
Er is wetgeving en die geldt voor ons allen. Wat anderen doen is geen vergoeilijking om je daar niet aan te houden.
Nu je persoonlijk begint te worden, ik heb het boek in 2008 in het Duits gekocht, dus ga mij geen verwijten maken. En verder reageer ik hier niet meer op.
niets persoonlijks maar gewoon antwoord op jouw reactie op mijn post, prima dat je het origineel hebt gekocht. Maar nooit iets van muziek of fils gedownload…?
Ook ik laat het er verder bij
Ik geloof niet dat we hier iets mega fout doen, downloading as we speak.
Bedankt voor de genomen moeite van het in-scannen.
Je inspanning word zeer op prijs gesteld.
ik zie dit oude bericht. heb je nog een kopie dat ik kan kopen?
gr. Josh
jdiroen@chello.nl
Nog eens drie jaar later, zou iemand beide pdf bestandjes misschien kunnen mailen? Ik heb geprobeert het te downloaden via de link alleen lukt het inloggen mij niet.
Bedankt alvast!