International HFLE

Christopher Ward maakt een LE van 100 stuks voor een Canadese forum. What do you think?

21 likes

Gaaf! Mooi gedaan met dat logo.

Met een afname van 100 stuks kun je denk ik goed in gesprek met dit soort merken. Ik vraag me wel af of je hier 100 leden kunt vinden die het bedrag voor een CW GMT neer willen leggen, is toch een goede 1000 dollar. Dus qua budget ver boven de dure jaren van de HFLE en qua aantal komen we geloof ik ook nooit aan de 100.

Vind dit model wel echt geslaagd.

2 likes

Vgm een keer 100 EMG’s gemaakt.

Dat verliep ook niet best😂

4 likes

Oef ja. Dat heb ik niet actief meegemaakt, maar ik ken de verhalen. HFLE 2017 heeft daardoor wel de meeste topics haha.

1 like

Heel mooi horloge! Heeft een aantal dingen die ik mis op de NL HFLE 2022 namelijk datum en een 12 uur marker die verschilt van de overige.

1 like

Gaaf horloge.

Sorry voor Off Topic, maar misschien kan de topictitel gewijzigd worden in “International HFLE” met posts van andere non-NL HFLE horloges.
Maar ik ben al een tijd verliefd op deze prachtige Spaanse HFLE:

Speciaal gemaakt voor het Spaanse forum. Het is de Pleamar van Pedro Izquierdo.
Helaas niet voorzien van een speciaal logo
Maar een plaatje, toch?

27 likes

Absoluut.

2 likes

Zijn die eigenlijk alle 100 gemaakt of wacht er nog iemand op zijn pakketje? Ik wacht in elk geval nog op de beloofde tekening :rofl: Maar ik heb de hoop stilletjes opgegeven…

On topic : CW GMT Canada = zeker de moeite!

Doe ik ook mee!

De Oris Aquis TSF (Türkiye Saat Forum) versie (Turkije dus):

7 likes

Sodemieter, een Oris HFLE (TSF)… Prachtig!

1 like

Ja leuk hé?! Is met ruim 100 deelnemers een succes geweest destijds!

1 like

Wat zijn wij eigenlijk paupers ook. :joy:

Volgende toch een StefanKetelaars, anders doen we niet meer mee op het internationale podium.

4 likes

Die Canadese is goed gelukt zeg!

Hebben we de dubai watch club Cartier hier al gezien?

11 likes

:heart_eyes:

@Watch932, ik ben zo brutaal geweest je topictitel aan te passen aangezien er hier LE modellen van verschillende landen geplaatst worden.
Ben bang dat ik degene ben geweest die dit in gang heeft gezet. Excuses voor het kapen van je topic.

4 likes

@AB64 haha no worries. Alleen maar tof om meer van dit soort LE’s te zien!

2 likes

De Singapore watch club hublot vind ik wel graaf :ok_hand::heart_eyes:

10 likes

Ook een oplage van 100 :grimacing:?