Intro - Chronergy (aka Jian)

Hallo HF,

Ik wil mezelf graag voorstellen.

Mijn naam is Jian, 33 jaar oud en ik werk sinds 2015 als expat in Brussel.

Ik ben geen native speaker in het Nederlands, maar ik doe mijn best om te verbeteren (bijvoorbeeld “duiken” in dit forum met behulp van een Nederlands-Engels woordenboek …)

Toetreden tot het forum ~ 2 jaar geleden, zijn niet erg actief geweest vanwege de Lanague-uitdagingen. Maar ik heb al het plezier gehad om horloges en riemen / accessoires van een paar medeleden te kopen … Ik vond deze community erg aardig en behulpzaam.

Ik heb een zeer bescheiden “newbie” -collectie van een Vostok Mod, een Meraud Bonaire, een vintage CASIO en een vintage Junghans. Ik hou het meest van eenvoudige hulpprogrammahorloges. Ik speel graag met deze horloges, wissel van riemcombinatie of hoor ze gewoon tikken … tot mijn ontspanning.

Ik heb enorm veel geleerd van dit forum. Ik zal zeker mijn steentje bijdragen hier op het forum.

Fijne feestdagen en bedankt voor het lezen van dit bericht! (vergeef me voor mijn onhandige Nederlands)

Groeten
Jian

39 likes

1 like

Welkom op het forum. Ik heb wel een beetje gegniffeld bij sommige termen die uit de vertaalmachine zijn gerold :hugs:

2 likes

Welkom bij de club.

1 like

Welkom Jian! Dapper om ondanks de taalbarriere toch actief deel te nemen. :ok_hand:

2 likes

download

1 like

Welkom op het HF :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jian :+1:
Fantastic: hulpprogrammahorloge :rofl:

4 likes

Welkom

1 like

Die snap ik niet helemaal… is dat zn rekenmachine ofzo? :thinking:

2 likes

Ja echt geen idee :joy:
Hij houdt het meest van eenvoudige hulpprogrammahorloge…tja moet je daar nou mee.
Iets met simpel in ieder geval, maar de rest is echt een raadsel.

2 likes

oooohhhhh, nu is het een stuk duidelijker!

3 likes

Ah kijk : een simpel en nuttig horloge.

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom !

1 like

Welkom, en dank voor je kleurrijke taalgebruik. Als een utility watch een hulpprogrammahorloge is, Is een dress watch dan een jurk horloge?

2 likes

Welkom

1 like

haha thanks guys for the welcome! you made my day. btw, what I intended to say was “utility (or tool) watch”. anyway, hope I bring fun and color to your day too :wink:

1 like