Intro - Jerre3

Hallo,

Kort ook even mezelf voorstellen: ik ben Jeroen, woon in Brussel en nu toch een kleine twee jaar in de horlogehobby gedoken.
In die periode een leuke, kleine verzameling van een Seiko SARB033 en SKX013 en als fun watch een zwarte Casio World Time (‘Royale’). Daarnaast ook een Tissot Visodate, maar bedoeling is deze te verkopen.
Als long term grail kijk ik vooral naar een Omega Speedmaster FOIS, al zal dat nog even wat sparen zijn :sweat_smile:.
Alvast leuk om deel uit te maken van dit forum en door interessante topics te neuzen!

Cheers!
Jeroen

21 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom jeroen!

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom Jeroen en geniet van al het moois hier. Heb je ook foto’s?

1 like

Welkom

1 like

1 like

Bij deze al de SARB :slightly_smiling_face:. Vroeg om te zeggen, maar die zie ik mezelf nooit verkopen… Qua prijs/kwaliteit en veelzijdigheid in mijn ogen onklopbaar.
De anderen wil ik in de komende dagen zeker eens uploaden!

7 likes

Welkom👍

:point_up_2: Dat dus :ok_hand:

2 likes

In een hoger segment misschien te kloppen door grote broer SARX035.:+1:

:ok_hand::+1:

Of SDGM003

1 like

Akkoord, maar in die prijsklasse zou ik dan net iets hoger gaan kijken en al verleid worden door Sinn, Stowa, Oris, etc. De SARB tikt voor mij daar echt de perfecte sweet spot aan.
Plus, om aan die grail ooit te komen is ook funding nodig :). Keuzes…

De SDGM003 is sowieso discontinued.

Wat genoemde horloges bijzonder maakt, behalve de schoonheid, is de coating op kast en band waardoor het minder snel krast :ok_hand:

Mijn beste,

Jeroen, van harte welkom bij dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

image

1 like

Leuk om weten! Zeker op de band zie je inderdaad wel een verschil in afwerkingmet de SARB (ik ken vooral de SARX).

Welkom Jeroen!

1 like

Dag Jeroen, welkom op het forum.

1 like
1 like