Intro Paul

Hallo mensen,

Ondanks de brakke server toch een nieuw lid.
Ik ben Paul(goh😳)getrouwd,2kids,woon in de back corner en werk als sales manager.
Gedurende mijn zoektochten naar horloges kwam ik steeds vaker hier terecht en kwam ook dagelijks bijlezen.
Eigenlijk heb ik het horlogevirus altijd al gehad alleen onbewust.
Mijn eerste horloge voor mijn 10e verjaardag,was een Timex,toen heel cool,ik weet nog dat er zo’n nylon bandje aan zat waar de doorn op elke plek ingeprikt kon worden,paste dus altijd.
Enkele jaren later had ik 2 krantenwijken om oa horloges te kunnen kopen.
De 1e kocht ik bij de Hema,eigen merk volgens mij een Ancre?gezien het logo,heb 'm nog altijd,kon toen de duurdere Seiko niet betalen maar draag 'm soms nog.

Daarna kwamen er oa een Millenium watch(heb ik nog)en Rock watch.
Vervolgens de eerste “nette” horloge de Danish Design,deze heb ik ook nog maar draag deze weinig ivm ontbreken secondewijzer.

Tussentijds ook wat neppers gehad maar die zal ik niet posten.
Mijn voorkeur gaat wel richting dressers en vintage momenteel maar eigenlijk vind ik erg veel mooi.
Sinds kort heb ik de automaten en handwinders ontdekt en geniet van de slepende secondewijzer,ik betrap me erop dat ik op m’n horloge kijk hoe laat het is maar het daarna nog steeds niet weet,dat zijn de blijvertjes.
Heb geen dure smaak en daar ben ik wel blij mee,ik hoop dat het zo blijft😛
Wat ik nog wel eens wil is een Einzeiger,een Max Bill een Seiko monster en Seiko Kinetic.
Dat was het wel voorlopig,ik hoop hier veel tekunnen lezen en genieten en uiteraard het eea kopen(ook wel een reden voor aanmelding)

Mag helaas maar 3 foto’s plaatsen?? weird,komt de rest wel later.

Bedankt voor het lezen

5 likes

Welkom Paul, veel lees plezier gewenst.

Thanks,post vandaag de rest nog wel👍🏻

Welkom !!!

Welkom op HF!

Nog een paar,rest volgt nog…

3 likes

Welkom Paul

Leuke klokkies zeg!
Vooral die Telda :thumbsup:

Nog veel plezier hier gewenst!

Grt.

Welkom! :slight_smile:

Welkom!

Dan zou ik maar gauw je account opheffen want de ervaring leert dat je smaak in rap tempo duurder wordt als je hier rondhangt. :wink:

Anyway, welkom!

Leuk verhaal en horloges!
Welkom en veel plezier!

Welkom en mooie verzameling heb je.

a’j plat könt praoten, mo’j ut neet laoten! Welkom!

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

Welkom!!

Welkom op het HF

grt. Gerard

Welkom op Horlogeforum, Paul!
Een paar leuke vintage horloges! En wat betreft je niet dure smaak is het natuurlijk gewoon zo dat je ook met een bescheiden budget een kwalitatief uitstekend horloge kunt kopen, dat (met een beetje onderhoud) decennialang probleemloos doorloopt, net zo accuraat is als een horloge van € 5.000 of meer en er ook nog eens fantastisch uitziet. Maar goed, je noemt er zelf al een paar. Dus dat komt vast helemaal goed.

Veel plezier hier!

Welkom!

Welkom op dit interessante forum👍