Armani horloges hebben ook een mooi design. Ik heb er ook 2 en daar ben ik zeer tevreden over. Jammere van Armani vindt ik dat er altijd zoveel namaak wordt gemaakt. Vroeger keerde ik daar trouwens mijn hoofd niet voor om. De en na de andere Armani kocht ik via Ebay vanuit China of een ander Aziatisch land. Nooit echt bij nagedacht of ze wel of niet echt waren.
Na een tijdje ging het fout en werden ze door de douane onderschept. Sindsdien voor mij geen Armani’s meer uit China maargoed is inmiddels ook al weer 7 jaar geleden. Ook de kwaliteit was natuurlijk een stuk minder.
Mijn huidige Armani’s kocht ik voor een leuke prijs “3 Dwaze dagen” van destijds bij de Bijenkorf met een leuke korting.
Ja dat begrijp ik. Alleen laten we het dan zo zeggen. Liever een echte Armani made in China als een nep Armani made in China. Het wordt gewoon voor weinig geld geproduceerd en voor veel geld verkocht.
Over de kwaliteit van Armani valt misschien nog te twisten maar ben het met “@generation” eens dat ze wel mooi zijn.
Toen ik begon met horloges en er nog helemaal niet in thuis was begon ik ook met modemerken zoals Fossil, Armani en Tommy Hilfiger. Vindt ze niet lelijk, Zou nu alleen geen modemerken meer kopen.
Pas daarna ben ik voor de echte horlogemerken gegaan en nu zou ik ook nooit meer een plakmerk kopen alhoewel ik Fromanteel toch wel een mooi horloge vindt.
Probleem is dat die mode merken te duur zijn voor wat je krijgt. Gelukkig komt er 1 uit een aanbieding en de metalen band armani uit outlet mall.
2 diesel en 1 armani voor 380 gekocht toen. 1 diesel is als weg voor 190:smiley:, de overgebleven diesel en armani zijn voor mij dus 190 gecombineerd waard. Zo is een modemerk kopen en verkopen helemaal niet erg
Modemerken zijn ook veel te duur maar mensen willen het nu eenmaal graag kopen waarschijnlijk voor een groot deel om het merk. Ook ik heb dit gedaan maar ik kocht zo destijds voor een zacht prijsje bij de Bijenkorf omdat ze toen nog de 3 dwaze dagen hadden. Toen waren de klokjes scherp geprijsd. Weet niet meer wat ik toen precies voor betaald heb maar het was een goede deal.
Persoonlijk vindt ik bijvoorbeeld de Hugo Boss horloges leuk om te zien alsmede de Fromanteel horloges. Van Fromanteel heb ik 2 horloges uit de Globetrotter reeks. Echter zou ik nu geen van bovengenoemde merken meer kopen puur omdat het toch plakmerken zijn.
Meer reden heb je niet nodig. Jij vind ze leuk. Jij zal ze tenslotte ook dragen. Die armani die je hebt zal je ook wel nog dragen of niet ?
Al vind ik het moeilijk om voor een generiek quartz uurwerk dieper dan … 120 in de buidel te tasten.
Voor vriendinlief maar een mode merk gekocht, zal ze ongetwijfeld heel blij mee zijn. Een Daniel Wellington 39mm rose goud. En dan los een kalfslederen band in licht bruin. Gaat om de naam en ontwerp
Mee eens. Ik zou ook niet meer dan bijvoorbeeld 120 euro betalen voor een modemerk. Mijn vriendin bijvoorbeeld is helemaal gek van Swarovski horloges. Is in mijn ogen ook een modemerk met een duur prijskaartje maar ja voor een vrouw vindt ik het dan wel weer mooi persoonlijk.
Sowieso vindt ik dat er bij de echte horlogefabrikanten niet echt iets is voor een vrouw. we zagen eens een keer bij een juwelier een Prada horloge liggen voor vrouwen. prijskaartje €3500 euro echt absurd. Prada is in mijn ogen namelijk ook een typisch modemerk maar daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.
Hoi @Cal219 , dank voor het welkom heten. Heb even gekeken naar de voorgestelde horloges maar toch niet geheel mijn smaak. Toch bedankt voor de suggesties!
Seiko maakte dacht ik ook iets subtiels met textiel band in militair groen (Olive Drab)
@Carpe_tempus Zo is de rit in horloge land wel te noemen als nieuweling, als die uurwerken, complicaties, soorten banden, kasten ect… Veel te leren en lezen