Introductie! - Argo

Ahoy mede-klokliefhebbers,

Na al enige tijd lid te zijn van dit forum en dankbaar al vele topics te hebben gelezen is het nu eens tijd om (à la de ongeschreven traditie) een ‘voorstel topic’ te maken. Zonder dit te hebben gedaan voelt het toch als gluren door een etalageruit zonder de winkel binnen te stappen.

Wegens een nog onbekende diagnose ben ik sinds mijn prille (puber)jeugd gefascineerd door klokjes. Sinds 2018 is het actief rondkijken begonnen. Op dit moment in bezit: een Omega Speedmaster Professional (cal. 1861, hesalite) en een IWC Aquatimer (IW329001).

Mijn voornemen is om de collectie uit te breiden, ik heb nog vele wensen en ben daarbij wispelturig. Gelukkig (en soms helaas) is daar dit forum! Op de lijst staan momenteel: een AP Royal Oak, JLC Master Compressor Ultra Thin en Rolex Yacht Master.

Ik ben nieuwsgierig naar andere noorderlingen binnen het forum, dit omdat ik er in deze omgeving niet veel tegen kom. Tevens ben ik benieuwd in hoeverre onze passie nog leeft onder mijn leeftijdsgenoten.

Enfin, dank, een fijne avond en ik kijk uit naar de komende interessante topics en gesprekken!

41 likes

Welkom op HF Gerwin !
Mooie horloges heb je al.
Pas op, onze hobby is verslavend !!!

20190823_073131

1 like

Dank!

Welkom :+1:

1 like

Welkom Gerwin,
Veel plezier op dit forum.
Volgens mij zijn er genoeg leeftijdsgenoten met een passie voor horloges. Zelf ben ik eind de twintig en al een paar jaar verslaafd aan dit virus.

1 like

Welkom, welkom.

Dat is niet verkeerd!

27 hier!

2 likes

Welkom :+1:

1 like

image

1 like

Welkom! Leuke introductie :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Bedankt, blij te horen!

Dank, mooie Seamaster!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom! :smiley:

1 like

Welkom

1 like

Ik ben erg jaloers. Ik woon zelf in de regio Utrecht en in verband met werkzaamheden aan de snelweg sta ik letterlijk elke dag een half uur tot drie kwartier extra in de file :cry:

Mooi horloges heb je en een leuke toekomstige lijst!

1 like

Mijn beste,

Argo, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en mooie horloges!

1 like