Ik ben al een tijdje stilletjes de mooie verhalen aan het mee lezen. Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Bram en ben van jongs af aan al gefascineerd door horloges. In het begin maakte het mij niet uit wat voor horloges. In de begin periode was een horloge gewoon een horloge. Daarna ben ik mij gaan verdiepen in horloge’s en kom je al gauw uit bij de luxere merken. Door mijn studente periode en liefde voor de luxe horloges ben ik uitgeweken naar de welbekende replica’s. Deze periode ook weer achter mij gelaten nadat er bij ons was ingebroken en mijn gehele collectie mij was ontnomen. Vanaf dat moment is mijn instelling veranderd, liever een echt (wat goedkoper) horloge dan een replica van een duurdere. Nu zit ik in mijn laatste periode en wil/moet ik gewoon een horloge hebben uit de high end categorie. Hier moet ik natuurlijk wel nog even voor sparen maar het gaat gebeuren vroeg of laat.
Uiteraard ben je geen horloge freak als je gaande weg geen mooie horloges tegen komt en je jezelf niet kunt bedwingen om toch een via wat omwegen(andere horloges) naar rome(rolex) te gaan.
Dit brengt mij gelijk bij mijn volgende vraag. Ik kwam een lume shot tegen wat ik geweldig vond. Ik zal bij deze topic een foto toevoegen. Alleen al op basis van de Lume ben ik verliefd geworden op dit horloge.
Nu mijn probleem… Ik kan nergens dit horloge met deze lume terug vinden. Zouden jullie mij kunnen willen helpen? Jullie zijn tenslotte veel meer ervaren in de horloge wereld dan ik, ik ben nog steeds lerende.
Klinkt stom ik weet het en wou dat ik meer info had… Ball had ik inderdaad al bekeken zij staan inderdaad enorm bekend vanwege de superlume. Deep blue had ik nog niet naar gekeken. Ga ik eens doen, bedankt!
Het horloge wat je post kan ik niet thuisbrengen (en een image search evenmin). De Seiko duikers hebben best een flinke lume, gelijkend aan de groene kleur in je foto.
Bedankt voor je genomen moeite. Ik had inderdaad ook op google een image search gedaan… Seiko heb ik al gehad, ball al gehad, zelos breitling rolex omega tissot glycine hamilton…
Een vriend van mij kwam met deze afbeelding maar hij weet niet meer waar hij deze vandaan had. Hij dacht van facebook via een horloge group… Anders was het zoeken inderdaad een stuk makkelijker geweest.
Ja dat was dus ook het eerste wat ik probeerde te doen… Ik kwam wel ineens mijn afbeelding van horloge forum tegen op google maar ja daar kom ik ook niet verder mee.