Introductie: Jeroen/JJ

Beste leden van HF.

Ik zal even een korte introductie plaatsen.

Ik (Jeroen, 36jaar) heb al tijdje mee gelezen zonder account op het horlogeforum.
Toch de “social anxiety” overwonnen en besloten om wat actiever mee te doen op dit interessante forum.

Vanaf jaar of 15 oud altijd horloges om gehad begonnen met g-shocks in verschillende kleuren, dus had altijd wel iets wat ergens bij paste.
Na mijn 24e had ik eigenlijk vooral nog wit en zwart om. En deze gebruikte ik met groot genoegen voor zowel onder als boven water.

Op mijn 32e na het worden van beroepsduiker heb ik mijzelf een citizen promaster ecodrive cadeau gedaan. Omdat ik deze gebruik waar hij voor gemaakt is begon deze al vrij snel de nodige gebruiks sporen te laten zien.
Hierdoor had k het gevoel dat ik nog wat anders wilde voor minder hufterig gebruik en iets netter met saffierglas.

Toen ik ben gaan zoeken naar wat ik verder mooi vind en graag wilde kwam ik raakte ik verstrengeld in de opties en begon meer te leren over de verschillende horloges/uurwerken en eigenschappen.
Dit leidde tot iets waarvan we hier spreken over een hobby maar in de volksmond erkend word als een kleine obsessie die voor alsnog alleen maar groter word (herkent iemand dit?:wink:

Inmiddels heb ik meerdere horloges houd van de afwisseling.
Gelukkig ben ik niet erg gevoelig voor horloges die de hele wereld wilt hebben en een redelijk gevarieerde smaak.

Ik kijk uit naar de interacties en uitwisseling van informatie, kennis en hier en daar mooie fotos te bekijken van horloges waar ik nog nooit van gehoord heb.

Ik zal een paar fotos uit de collectie plaatsen voor de geïnteresseerde.

Groet Jeroen

97 likes

Welkom Jeroen. Veel plezier hier.

1 like

Welkom Jeroen. Veel leesplezier gewenst :+1:

1 like

Welkom Jeroen op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Van harte welkom Jeroen :+1:

Waar zijn de duikhorloges?

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jeroen op dit rijkgevulde horloge forum.

1 like

Welkom hier Jeroen

1 like

Mooie en bijzondere collectie Jeroen! Welkom!

1 like

Welkom Jeroen.
Tip, verwijder je laatste foto even. Daar staat je volledige naam op, zou ik niet aanraden :slight_smile:

Edit: foto is weggehaald door @Junior, niet de held die we verdienen maar wel de held die we nodig hebben.

not-the-hero-we-deserve-hero-we-need

8 likes

Mooie set :ok_hand: Welkom bij de club

1 like

Welkom en dat is een prachtige verzameling dat je daar hebt.

1 like

8 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom op Horlogeforum!

1 like

1 like

Coole collectie en van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Van harte welkom op het :watch:-forum!!

1 like

:joy:

Nogmaals welkom @Joenglejacques!

3 likes