welkom
Welkom ![]()
Welkom, mooie modellen ![]()
Welkom⌚️
Welkom Jeroen!
Welkom alhier!
Van harte welkom op ons mooie forum
Welkom Jeroen!
Van harte welkom Jeroen!
Welkom bij het clubje Jeroen
Welkom Jeroen ![]()

Welkom bij de club Jeroen.
Welkom!
Welkom Jeroen.
Welkom!
Wellicht dat jij je als duik ervaringsdeskundige kunt komen bemoeien in de verschillende diver draadjes.
Zonder kennis van zaken dacht ik dat duikers over waren gestapt op digitaal materiaal. Maar ik begrijp dat jij prima kan werken met de Citizen ?
Welkom Jeroen, mooie collectie heb je.
Veel plezier op het HF.
@Wuoter de komst van de duik computer is binnen het sportduiken heel normaal, af en toe heb ik mn citizen of gshock om tijdens het sport/grotduiken vooral om snel makkelijk tijd af te lezen. Werkt vooral goed voor decompressie stops, waar je er soms meerdere van moet maken, verschillende tijden verschillende dieptes.
Beroepsduiken is net een beetje anders. Hier ligt vaak vrij ouderwets een tabellen boek op tafel en bepaald de duikploegleider op basis van tijd rekenmachine en de tabellen de duiktijd en geschikte decompressie schema. Hiervoor vind ik een chronograaf nog makkelijker en nauwkeuriger als een normaal duik horloge (bovenwater dus)
Als duiker vind ik het fijn om zelf dat afgesproken schema in de gaten te kunnen houden hoeveel tijd je ergens nog voor hebt en is de citizen absoluut een toevoeging.
Ik zal mn best doen aanwezig te zijn in de duik draadjes ![]()
Welkom hier