Ha allemaal,
Na een tijd meegelezen te hebben, heb ik in februari een account aangemaakt. En hier dan eindelijk mijn eerste topic met introductie.
Van jongs af aan ben ik geïnteresseerd in horloges. Ooit begonnen met een analoge Lorus, daarna (zal rond groep 7 geweest zijn) met een echte digitale Casio om de pols. Vast herkenbaar voor veel van jullie.
Op de middelbare school gevallen voor de Seiko premier kinetic perpetual, maar met een prijs van ik meen circa fl 900 (haha in middelbare schoolperiode de prijs naar euro zien switchen;) deze toch aan me voorbij laten gaan. Daarna heeft het jaren stil gelegen. Tot een paar jaar terug. Ik kwam een Meistersinger tegen en werd gegrepen door automatische uurwerken. Dat was ook de reden dat ik op HF terecht kwam. En al lezend op HF toch besloten de eenwijzer niet aan te schaffen. Echter blijft tot vandaag de aanschaf van een echt mooi horloge trekken.
Mijn interesse is wat breed, zo heb ik me met bovenmatige interesse verdiept in:
- Omega speedmaster
- Omega seamaster (vindt m’n ega te bombastisch)
- Breitling Premier (imago…)
- IWC Portugieser (mooi ding, wel wat clean)
- Zenith El Primero (prijs ging net omhoog toen ik order wilde plaatsen
, maar blijft trekken)
- Diverse Tudors, (zeker toen de 58 uitkwam was ik helemaal verkocht. De andere BB’s zijn wat groot, maar deze
…)
- Rolex Explorer1 (was eerst super, maar na verloop van tijd verloor deze de aandacht)
Al met al een divers gezelschap.
Wat vinden jullie van dit rijtje? Of mist er een als je deze selectie ziet.
Groet en een goed jaareinde en blijf gezond!
DoubleU