Ik had de droom om voor mijn 21e een Speedmaster te behalen, het bleek al vlug dat mijn ouders mij het niet cadeau zouden gaan doen. Dan kun je accepteren dat het ook wel erg veel geld is voor je leeftijd, maar ach ik had het anders bedacht. Werken, werken en nog een beetje extra werken.
Nu had ik in december eindelijk genoeg geld bij elkaar en kon het echte speuren beginnen. Mijn oog viel al snel op de saffier editie van de speedmaster, met name door de saffier achterkant wat het bloedgeile lemania 1863 uurwerk toont. Na enkele tips hier op het forum ben ik in contact getreden met @Crownguard en hebben we een deal kunnen maken.
Enkele weken in spanning wachten later is hij dan hier mijn Omega Speedmaster Saffier, gloednieuw in de enorme nerddoos. Ja die nerddoos met alle spulletjes waar mijn vriendin al direct boos om werd omdat hij midden in de woonkamer moest komen te staan.
Danku Danku, En ja die is heel vet hè. Hemd is van Simon Carter en staat dus helemaal vol met horloges, op afstand niet te zien maar van dichtbij is het ineens helemaal gaaf.
Gefeliciteerd! Ik verwacht ook binnen een paar weken een Speedmaster aan te kopen. Ik ga voor nieuw met plexiglas. (Nu nog beslissen waar! AD of Grijs)
Prachtig horloge, de (moon) Speedmaster is echt wel een van mijn favorieten. Nog niet in de collectie maar dat zal vast nog wel een keer komen. Veel plezier er van