Introductie van mijzelf

Hallo iedereen, na al een langere tijd hier rond te schuimen, wil ik graag iets actiever worden.
Al zo’n jaar of 15 heb ik een “sterke affiniteit” met horloges en mijn smaak heeft een grote evolutie meegemaakt. Ik ben begonnen met de Nike Alti-Compass, Suunto horloges, vervolgens de stalen Suunto modellen, en daarna heb ik de Yes Worldwatch aangekocht. Vervolgens de Victorinox Inox. De G-Shock Frogman. De Seiko Samurai. Onlangs de Orient Triton. Staan op de wenslijst: de Helson sharkdiver 42 mm en ten gepasten tijde een bronzen diver. Het stadium van quartz- of digitale horloges heb ik ondertussen ver achter mij gelaten. Voortaan enkel nog automaten.

26 likes

Van harte welkom! Leuke collectie heb je al. Veel plezier hier!

Gr, HJR

Hé, welkom!

:slightly_smiling_face:

Welkom op HF :+1:

Welkom!

Welkom!

Alain, welkom op HF!

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom op dit gezellige en informatieve forum. :slight_smile: Mooie verzameling heb je al! :smiley: Een paar foto’s zien we altijd graag! :wink:

Welkom

Welkom! Kan me goed vinden in jouw smaak en horloge keuzes. :slightly_smiling_face:
:+1:t2::watch::+1:t2:

Welkom

Welkom Alain!

Welkom op dit zeer interessante forum voor horlogefanaten :+1:t2:

Mijn beste,

Alain, van harte welkom, in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Have fun & buy :joy::+1:

Welkom Alain.

Dat je die digitale troep niet meer moet kan ik helemaal begrijpen, maar een high precision quartz is nog steeds accurater, betaalbaarder en betrouwbaarder dan eender welke automaat. Seiko ea. hebben dit al ruimschoots bewezen.

download

Dat klopt natuurlijk, ik wil zeker niet “neerkijken” op quartz horloges, maar persoonlijk vind ik een automatisch horloge toch meer charme hebben.