Welkom!
Voornamelijk de klank, bij DāAddario snaren vind ik persoonlijk dat de klank het langst āhelderā blijft. Bij andere merken lijkt het alsof de klank sneller dof wordt.
Wauw, wat een prachtige combi met die strap!
Welkom!
Van harte welkom hier!
Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Die Solid Oyster van Miltat vind ik ook een heerlijke band op mān SKX(007).
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Ja echt super kwaliteit en door de geschroefde schakels snel op maat te maken. Het enige minpunt vind ik dat mijn pols (18cm) in de zomer nogal uitzet waardoor het bandje gaat knellen. Dit los ik op door er een extra schakel tussen te zetten en de mini adjustement aan te passen (deze heeft er maar 3, daarom de extra schakel). Voor de rest echt een top band!
Top! Deze pickups geven echt een extra boost in je geluid!
Als sluiting gebruik ik die van Seiko, die is met vier standen door middel van een pushpin te verstellen. Deze heb ik altijd op de kleinste stand, eventueel kan ik hem dan eenvoudig bijvoorbeeld 1 stand ruimer zetten. De band en de sluiting heb ik ook bij Monsterwatches gekocht.
Ik heb de band ook bij monsterwatches vandaan maar dan met de standaard sluiting. Ik mis inderdaad de 4e micro adjustement waardoor ik een schakel erbij zet als het warmer word buiten.
Wesley, welkom en nog veel plezier op HF.
Wesley, welkom op HF!
Bedankt allen voor het hartelijke welkom!
Wesley, let op! Het kan zijn dat je hier op dit forum zo doordraait, dat je op een gegeven moment overweegt om die Strat te verkopen.
Doe het niet!
Haha nee dat zal zeker niet gebeuren, deze gitaar is als een soort grailwatch voor mij. De andere 6 gitaren daarentegen
Laat maar komen dan, geef ik advies
Dit zijn trouwens nog 3 horloges die ik nog niet heb laten zien:
- Casio W-S200H, super licht, meerdere stopwatchfuncties, solar en 100m waterdicht.
- Casio MCW-100H, leuk zomers horloge maar wordt bijna niet gedragen.
- Casio Edifice EFA-115 op stalen bandje, het horloge dat de hele liefde voor horloges is begonnen.
Ik heb blijkbaar een Casio tik
Welkom Wesley, die ātikā is niet erg hoor het went en wordt ergerš