Introductie WvdA

Beste horlogeliefhebbers, hierbij wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben Wesley, 33 jaar uit Alkmaar en werkzaam als operator bij een staalbedrijf. Mijn hobbies naast horloges zijn gitaarspelen en drummen in een bandje.

Mijn passie voor horloges is zo’n 15 jaar geleden ontstaan na het kopen van een Casio edifice. Dit is geruime tijd mijn enige horloge geweest. Door familie en vrienden ben ik steeds meer naar andere modellen gaan kijken waarna ik mijn eerste G-shock heb aangeschaft:

Omdat ik werkzaam ben bij de stoomcentrales van het staalbedrijf en de eerste G-shock wat groot vond, ging ik op zoek naar een ander horloge die tegen een goed stootje kon. Ik kwam al snel weer bij G-shock uit en ben toen voor een Casio G-shock Gulfman gegaan. Dit horloge is iets kleiner van formaat dan de meeste G-shocks maar heeft toch knoppen die groot genoeg zijn om te bedienen met handschoenen aan:

Dit horloge draag ik met zeer veel plezier en is door de vele functies eigenlijk onmisbaar geworden.

Naast mijn beater heb ik ook nog een invicta duiker waar ik zeer tevreden mee ben. Ik draag deze op een distressed leather nato van Monsterwatches die erg comfortabel is:

.

Mijn mooiste horloge vind ik toch wel een Seiko SKX009 op een solid oyster:

Onlangs heb ik nog een Casio a168wa aangeschaft. Omdat het originele bandje nogal een harentrekker is heb ik deze op een mesh bandje gezet:

Voor nu heb ik mijn zinnen op een Seiko SARB033 gezet, in mijn ogen echt een prachtig horloge! Dus mocht iemand nog tips hebben waar ik deze nog kan aanschaffen hoor ik ze graag!

Groet, Wesley

31 likes

Welkom Wesley! Een SARB033 is een solide keus. :+1:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom.

1 like

Alright, welkom!

:sunglasses:

1 like

Welkom! Veel plezier hier!

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

Wijze keuze

1 like

Welkom, die Fender is de max.

1 like

Thanks! Het is een Fender Stratocaster Roadhouse Deluxe. De gitaar heeft Texas Special pickups naar mijn grote held Stevie Ray Vaughan en een verborgen toonswitch onder de middelste toonknop.

3 likes

Wauw, dat is een machine. Ook met Fender strings?

Mooie spullen heb je al, Wesley. Gave foto ook van die G-shock, wat is dat voor achtergrond joh! :open_mouth: :smiley:

Ik denk dat je veel lol zult hebben van een SARB033. Wel oppassen dat je geen neppe koopt hè! Een aanzienlijk deel van het aanbod van die horloges is gewoon vervalst, maar wordt verkocht alsof het echt is. Als je een goeie deal nastreeft zul je die neppe zeker tegenkomen. Gooi anders de (plaatjes uit de) advertentie lekker op het forum als je iets ziet, de replicaspotters op het forum zullen je met plezier van dienst zijn. :wink:

En natuurlijk hartelijk welkom op ons gezellige forum! :+1: :handshake:

1 like

Welkom aan een medemuzikant van een gitarist die maar tot 4 kan tellen!

2 likes

Welkom ! Heb eens een Jimmie Vaughan Strat gehad, ook met Texas Specials… ook een aanrader :+1:

1 like

Nee, ik speel altijd met D’Addario snaren.

vanwege de klank of hardheid?

1 like

Ik had hier het horloge op schoepen van een niet langer in bedrijf zijnde stoomturbine geklemd. De rotor met alle schoepen staat nog op de werkvloer.

2 likes

Welkom,

Zeker een grote held! :+1:

En een Sarb033, jazeker doen geweldige horloges

1 like

Knap gedaan die foto

1 like