Introductie

Ten eerste excuses omdat ik al met een post begonnen ben op Meistersinger only en nu pas in het algemeen. Ik ben Kees een man van 61 jaar die niet meer op de minuut hoef te leven en al jaren geleden mijn oog had laten vallen op een Meistersinger en dat is dus een limited edition 2020 geworden. Ik vind het een mooi stukje techniek, waar ik met plezier naar kan kijken en de achterkant mogelijk nog wel mooier vind dan de voorzijde. Ik heb de afgelopen dagen met plezier dit forum bezocht en blijf dat de komende tijd zeker doen. Andere hobby’s Mechelse herders, waarvan ik er twee heb. Voorts het sleutelen aan Duitse degelijkheid namelijk Zundapp, waarvan ik er ook twee heb.

47 likes

Welkom, welkom!

Herders? Oh, daar houden @SwedishChef en ik ook van! :slight_smile:

1 like

Welkom!

Welkom bij de club Kees.

Welkom…:+1:

Welkom Barros op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst.

Welkom!

Welkom op HF!

:wave:

Welkom hier.

Welkom Kees, naar die Zundapp ben ik ook wel nieuwsgierig :thinking::blush:

Welkom, heb nog een Goudhaantje gereden geweldige brommer. 5ZFN2r3FsuvgjYn-1482160537

1 like

Het is een boswachter en een Duitse C50 sport

9 likes

Welkom!

Hartelijk welkom!

Prachtig duo :grin:
Ik. Zie Uiteraard Nu Dat Alles Precies Past

Kees, van harte welkom op het forum. Je hebt een leuke verzameling horloges.

Enne: goede smaak qua brommers. In 1980 was ik brommer gerechtigd en had een Zundapp KS 125 met waterkoeling en schijfremmen. In mijn herinnering een echt kanon (qua snelheid en verbruik). Leuk om die twee van jou te zien. Zijn inmiddels een klein vermogen waard.

Mijn beste,

Van harte welkom Kees, binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Kees,
Leuke hobby hoor. Een Zundapp heb ik vroeger ook nog gehad in mijn jonge jaren! :grinning: