Introductie

Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag even voorstellen. Kijk al even mee en heb al een paar keer een foto gepost in het ‘wat dragen jullie vandaag’ onderdeel. Moet zeggen dat de sfeer op het forum echt prettig is. Kudos aan alle leden en de moderatoren.

Ben echt geïnteresseerd geraakt in horloges in 2014 en destijds een IWC Portugieser Chrono aangeschaft. Anderhalf daarna kwam er een Portugieser 7 days bij. Dat verklaart waarschijnlijk wel mijn gebruikersnaam. Inmiddels zijn onder ander een Omega Speedmaster 3861, vintage Seamaster en Casioak onderdeel van de collectie geworden.

Ben geen flipper en tot nu toe alleen een vintage GP weer de deur uitgedaan. Met de Seamaster was er al genoeg vintage in huis voor mij. Besteed daarnaast veel te veel tijd aan watch YouTube en de diverse podcasts. Probeer het me, zonder succes, niet te veel te laten beïnvloeden.

Hoog op het lijstje als volgende aanwinst staan een Rolex GMT master coke, JLC reverse duo face of JLC Master Calendar. Hopelijk volgt er hier binnen een aantal maanden een foto van een van de drie om mijn pols. De goede reden daarvoor vind ik vast wel.

Tot de volgende post!

25 likes

Welkom :partying_face: ben nu echt wel benieuwd naar de foto’s :grin: Klinkt als een leuke collectie :+1:

Respectabele collectie! Welkom op het forum.:+1:

Welkom op HF!

Welkom op HF. Mooie dromen, ben benieuwd. Kijk alvast uit naar foto’s van je IWC’s.

Welkom hier en een fijne kerstavond :wink:

Welkom…:+1:

Welkom :hugs:!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom.

Hartelijk welkom!

Welkom bij de club :+1:
En kom maar op met je foto’s.

Welkom!

Welkom op HF! En we wachten de foto’s met spanning af!

Welkom!

Van harte welkom !

Welkom hier!

Welkom! Net als de rest erg benieuwd naar jouw horloges op de foto

Welkom, lekkere collectie! :ok_hand:t2:

Alsnog welkom bij de club.