Het afgelopen jaar kijk ik geregeld rond op dit forum. Het lijkt me inmiddels passend om kort wat over mezelf te vertellen.
Horloges hebben een rol gespeeld in mijn familie zo heeft mijn vader zichzelf een Speedmaster 125 cadeau gedaan voor het behalen van zijn vliegbrevet in 1974. Datzelfde horloge ben ik gaan dragen toen ik mijn brevet in de nineties haalde. Het is niet altijd en vogue geweest maar ik houd van het horloge en draag het nog steeds geregeld, zeker als ik vlieg.
Een andere horloge dat geregeld om de pols gaat is een Sub van mijn overleden broer (16040) IMG_0505|386x500
Mijn eerste horloge was een Omega deville met een blauwe wijzerplaat, die ik kreeg toen ik tien werd. Helaas is deze verloren gegaan in de strijd. Een beetje een raar horloge voor een kind maar wat was ik er blij mee en trots op. Zo is mijn liefde voor horloges begonnen. Voor mij moeten horloges wel een soort lange termijn waarde hebben. Ik zal niet zo snel iets flippen maar ben meer op zoek naar iets wat ik aan een volgende generatie kan doorgeven.
Zoals eerder genoemd is vliegen een andere liefde. Ik zou dolgraag de Topgun (de moeder van alle films) van IWC mooi willen vinden maar die doet het niet voor mij. Ook besteed ik vrije tijd aan muziek en sporten.
Overigens is Nederlands niet mijn moedertaal dus vergeef me wat taal en spelfouten.