Introductie

Hoe onbeleefd van me.

Ik heb al de nodige reactie en posts gedaan zonder mezelf fatsoenlijk voor te stellen.

Excuseer mijn lompheid.

Onder de nickname van DengKao
Mijn naam is Dennis.
Geboortejaar 1974.
Gehuwd (nou ja…“homohuwelijk”/geregistreerd partnerschap) met mijn ex-vriendin annex vrouw. :wink:
We wonen in Twente op een ruim stukje grond (dit ivm de hobby van mijn meisje) de paarden.
Gezien we toch de ruimte hebben, wilde ik ook mini dinosaurussen en hebben we ook 2 duitse doggen.

Goed. Werk fulltime in de energie sector en ben er achter dat ik (en gelukkig mijn meisje ook) een dure smaak heb.

Dat stukje "ekster"schap heb ik van mijn vader. Bij elke juwelier stonden we in de etalage te gluren. En zo is mijn interesse voor horloges gegroeid.
Zoals al eens eerder geschreven. Mij aller eerste was een kado van mijn vader.
Een seiko chronograaf. (heb hem nog steeds)
Vervolgense werd ik verliefd op een festina (niet zo fel en schreeuwerig als de huidige modellen)
Eveneen chrono, met 2 alarmen, datum, tacho, timer kortom leuk ding.
Naast de nodige swatch horloges (leuk voor op vakantie) groeide het naar de meer gerenomeerde merken.
IWC…dat was het!
De eerste in de familie was een porsche design (heren) de 2e een porsche (dames)
Vervolgens een da vinci (dames) en voor paps een portofino.
Mijn kado werd toen de Xemex.
En van mijn meisje toen de u-boat.

Sja en toen ik eenmaal opzoek ging om mijn xemex te laten repareren kwam ik op dit forum uit.

And here I am.
Mijn wens is om een IWC te mogen dragen bij voorkeur een portoguese/een grande complication of een da vinci perpetual calendar (maar dan de ronde uitvoering)

Maar de dag komt dat ik er een zal hebben.

Sja, anything else…just shout

greetz
DengKao
Dennis

Welkom op dit forum DengKao!!

En wat betreft die wens naar een IWC… ik ken slechtere wensen :wink:

Mijn beste,

Nogmaals van harte welkom op dit formidabele horlogeforum.
Je horloge passie is mij geheel duidelijk, doch voor wat betreft je familiare omstandigheden, heb ik er toch regelmatig een woordenboek op na moeten slaan.
Uiteindelijk ben ik er dan toch uit gekomen. Onderstaande wijsheid getuigd van mijn resultaat:

“Liefde is op weg zijn naar je-zelf te vinden in elkaar” :wink:
(geld ook voor horloges) :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

welkom …

Welkom hier, Dennis. Enne… die IWC-wens is wellicht niet een van je minste, maar wel een van je beste!!

Welkom Dennis, en heel veel plezier :slight_smile: met deze mooie hobby !

Groet,
Werner

welkom Dennis en gezien je taalgebruik zullen we nog veel plezier aan je beleven. Geniet dus ook
maar van alle mooie dingen op dit forum

Van harte welkom op dit forum!

Groeten Tom V.

Welkom Dennis!

Leuk met je kennis te maken. We hebben al gecommuniceerd over de Xemex. En IWC is inderdaad fantastisch.

welkom hier.
en je wens is super.
komt vast uit!!!(en anders verkoop je de paarden) grapje!!

Veel horlogelol hiero.

Arjay

Hallo Dennis,
welkom in de wereld van mooie klokjes.
Een mooie hobby waar je niet gauw op uitgekeken raakt.

er is nog zoveel moois!!

Groeten Dennis.