Introductie

Hallo horlogiers,

Toch maar even netjes voorstellen.
Ik ben nieuw op het forum en de trotse bezitster van enkele aardige horloges, waaronder:
een Gucci (G-watch)
,
een Raymond Weil (MOP en 18k electroplated)

een Raymond Weil (Tema, 18k electroplated)

een Maurice Lacroix (Intuition Goldplated)
http://link.marktplaats.nl/149090349
een Longines (Dolcevita petit Diamanten MOP -blue- Horloge L5.158.4.94.6)

een Longines (Dolcevita petit Horloge -koper- L5.161.4.96.6)

Dit om een indruk te geven waar ik van hou en wat ik zo’n beetje verzameld heb.
Mijn grote liefde zijn de horloges van Chopard… Maar ja… zucht…
Ik hoop heel veel te leren van jullie kennis…
En zo mijn smaak/keuze te verfijnen.
Groetjes en have fun,
Yucki

Hallo yucki,

Welkom op dit forum. Leuk om ook eens wat meer dameshorloges te zien, ze komen wel eens langs, maar niet zo vaak. Misschien maakt het wat los bij de heren en krijgt het dameshorloge wat meer aandacht:). Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook haast niet naar dameshorloges kijk, zou het door het (meestal) wat hogere ‘blingbling’ gehalte komen? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat meer verschillende smaken en interesses dit forum volgens mij weer leuker maken!!

Groeten, Tom Vreeken.

Welkom Yucki, je hebt alvast een goede smaak ! (tu)
Dameshorloges mogen natuurlijk wat meer “blingbling” gehalte hebben - zolang het maar elegant blijft.
Veel plezier op dit forum.
Enne … vergeet je “woensdag”-horloge niet te posten hé ! :smiley:

Goedemorgen,

Misschien heb je gelijk (het bling-bling-gehalte). Wij houden inderdaad van wat leuks, elegants…
Vandaar ook mijn vraag waar ik op moet letten om een in verhouding goed, “niet fout”, kwalitatief aardig horloge aan te schaffen.
Wat kan er tegenwoordig? Wat zijn de niet foute en de foute merken?
Je begrijpt me wel: wat is goede smaak…?
Ik sta best wel open voor een stoer horloge… Maar dat doet vaak de andere sieraden te niet.
En nog steeds ben ik op zoek naar een elegant rose-gold horloge met bracelet…
Wie weet er een mooie voor me?
groetjes
Yucki

Welkom. Dit is wel even een verademing. Ik denk dat de meeste partners van de forumleden ons als rare snuiters kwalificeren. Fijn om te zien dat er ook dames zijn die deze passie delen. Ik vrees alleen wanneer mijn vrouw deze mooie damesmodellen ziet deze hobby me nog meer geld gaat kosten. :wink:

Geweldig!!!
Hahahahahahah…
Als ik zie wat een tijd ik op internet zit te struinen… zucht!
En natuurlijk ebay zit te bekijken… Tja…
In ieder geval: een fijne dag!
Groetjes
Yucki

Welkom op dit forum yucki, het is leuk om ook eens een dame te kunnen verwelkomen!

welkom welkom op dit prachtige forum weer leuk om een dame welkom te heten geniet van al je mooie horloges veel plezier op dit forum gr hans

Mijn beste,

Wees welkom op dit horloge-forum met de nodige ‘grandeur’.
Een grandeur welke ‘ook’ voor het dames horloge ruim baan maakt.

Gezien de diversiteit van jou horloges uit de categorie ‘Très chique’ vormt dit een welkome aanvulling binnen de horlogegelederen van de veelal robuuste horloges ‘pour homme’.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hoi Yucki,

Ook namens mijn persoon welkom om dit forum, waar verzameldrift en koopwoede aangenaam gestimuleerd worden :slight_smile:

Zoals ‘Tissot62’ op zijn fraaie, karakteristieke wijze al aangaf, is de diversiteit die een dame in dit gezelschap kan brengen zeer welkom.

Groeten,

Martin

Welkom hier, Yucki! De horloges die je in huis hebt, zien we hier niet zo vaak voorbijkomen! :wink: Maar dat maakt 't er alleen maar interessanter op, tussen al die herenhorloges hier! :slight_smile:

Welkom op dit forum. Leuke verzameling horloges die je toont, in ieder geval beduidend anders dan dat Ogival-geval :smiley:

Tja… Marten,

Het hoorde er ook eigenlijk niet tussen…
Waar ik toch nog naar op zoek ben is een mooi rose-gold electroplated 18k horloge met een bracelet…
Blijft het een droom?
Wie heeft er leuke ideeën?

Hallo Yucki,

ook ik heet je welkom op dit forum. Leuke collectie, mooie vrouwelijke horloge’s, zullen je vast goed staan.

Welke merken ik altijd mooie dameshorloge’s vind maken zijn Omega en Tissot, misschien dat je daar 's bij moet kijken naar iets elegants en gold-plated.

Wat zijn jullie toch allemaal gastvrij!
Echt een warm bad!
Ik ga beslist eens kijken bij deze horloges.
Ben benieuwd…
Groetjes
Yucki