Introduktie

Beste Forum-leden,

Voordat ik dadelijk een horloge te koop ga aanbieden via dit forum lijkt het mij wel zo netjes om mij even voor te stellen.
Mijn naam is Robert en ik woon in de buurt van Rotterdam. Regelmatig bezoek ik dit forum maar heb mij pas nu aangemeld.
Al lang veel intresse in horloges en de laatste tijd vooral in mechanische horloges zonder veel toeters en bellen erop. Mooie merken vind ik Fortis en Stowa. Ik heb pas de simpelste Fortis Spacematic gekocht en aas nu weer op een Stowa Marine.
Ik heb al veel geloosd van mijn “oude” quartzen ( mijn familie is blij met mij ) en mijn laatste gaat ook (hopelijk) de deur uit om weer wat geld te scheppen voor mijn volgende aankoop.

Met vriendelijke groet,

Robert

Hallo Robert,
Hartelijk welkom op dit forum waar het alleen gaat om de tijd ,dus benut hem goed.
Je hebt al een paar interessante klokken,je smaak zal nog beter worden na al de prachtige horloges die hier langs komen,
Weldra zal ook de verslaving bij jou toeslaan.
Groeten en welkom.
Jack

Welkom op dit forum Robert. Veel plezier hier!

Mijn beste,

Van harte welkom Robert op dit eigenzinnige horlogeforum.
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Robert,

Welkom hier! Laat je je Stowa zien als je hem hebt kunnen kopen? Ik vind het namenlijk een erg mooi horloge!

Groeten,

Martin

Dank allen en de Stowa is in bestelling Martin dus foto’s volgen tzt.

Groet,

Robert

Welkom op dit mooie forum, Stowa is een goede keuze!

(tu)